معرفی پروازهای تهران مسکو هواپیمایی ماهان در پایتخت روسیه

مراسم معرفی پروازهای تهران مسکو هواپیمایی ماهان شامل هفته ای دو پرواز در پایتخت روسیه برگزار شد.

این مراسم عصر چهارشنبه با شرکت مقامهای سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، آژانس های مسافرتی مسکو و شماری از خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها برگزار شد.
«مهدی علیاری» مسئول امور بین المللی شرکت هواپیمایی ماهان در این مراسم اعلام کرد که این شرکت هفته ای دو پرواز از تهران به مقصد مسکو انجام خواهد داد و در آینده تعداد پروازها در این مسیر هوایی به چهار پرواز در هفته خواهد رسید.
علیاری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: پیش از این پروازهای ماهان به مسکو، سوچی و سن پترزبورگ به صورت فصلی انجام می شد و در زمان حاضر به صورت منظم انجام می گیرد.
وی در پاسخ به سوال که آیا ماهان از هواپیماهای ایرباس که دولت اخیرا قرارداد خرید آن را با فرانسه امضا کرده است سهم خواهد داشت، گفت خیر این هواپیماها برای ایران ایر خریداری خواهد شد.
وی ادامه داد: ما برنامه جداگانه ای (برای خرید هواپیما) داریم که انشاالله بموقع اطلاع رسانی خواهیم کرد.
هواپیمایی ماهان مطابق جدول اعلام شده، از اول بهمن ماه مطابق با ۲۱ ژانویه پرواز خود را به صورت هفتگی میان تهران- مسکو آغاز کرد.
به گزارش بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، هواپیمایی ماهان از اول بهمن ماه پرواز خود را به صورت هفتگی میان تهران-مسکو آغاز و از اسفند ماه این پروازها به ۲ روز در هفته افزایش خواهد یافت و روزهای دوشنبه و پنجشنبه برقرار خواهد بود. 
سال گذشته پرواز ایران ایر به مسکو نیز که چند سالی متوقف بود دوباره راه اندازی شد. 
انتظار می رود با روند کنونی گسترش روابط ایران و روسیه و همچنین زمینه ها و ظرفیت های جدید پدید آمده پروازهایی میان پایتخت ها و مناطق دو کشور در آینده افزایش یابد. 
برقراری پروازهای منظم بین پایتخت ها و شهرهای بزرگ ایران و روسیه همچنین زمینه ساز توسعه همکاری های دو کشور در عرصه گردشگری است که تهران و مسکو برای آن برنامه ریزی کرده اند. 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.