رضاییان: در ماجرای توهین به استیلی ۴ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند

مدیرعامل باشگاه ملوان با بیان اینکه سرمربی همواره نگران وضعیت ملوان است گفت: استیلی باید به خاطر ملوان تا آخر خط پای تیم بایستد.

مسعود رضاییان در خصوص اینکه پس از ناسزاگویی هواداران به استیلی بر سر تمرین ملوان و پس از آن تصمیم او برای استعفا چه اتفاقی افتاد که سرمربی ملوان از تصمیم خود منصرف شد، گفت: پس از اتفاقاتی که در تمرین افتاد برخی از بازیکنان باتجربه تیم به اتفاق مربیان به منزل استیلی رفتند و او را از تصمیم خود مبنی بر استعفا منصرف کردند. حتی برخی از مردم انزلی هم که در داخل شهر استیلی را دیدند از او بابت زحماتی که کشیده تشکر و به وی اعلام کردند که رفتار زشت تعداد اندکی از تماشاگران در تمرین ملوان هیچ ارتباطی به همه مردم انزلی و هواداران تیم ندارد. این موضوع باعث شد استیلی از تصمیم خود منصرف شود.
وی ادامه داد: روز گذشته هم سر تمرین تیم حضور یافتم و با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم تمام تلاش خود را انجام دهند تیم نتایج بهتری بگیرد تا میزان رضایت هواداران افزایش پیدا کند. استیلی هم باید به خاطر ملوان تا آخر خط پای تیم بایستد. استیلی همواره نگران وضعیت ملوان است و این موضوع یکی از دلایل اصلی او برای انصراف از استعفا بود.
مدیرعامل باشگاه ملوان در پاسخ به این پرسش که آیا رفتارهای چنین تماشاگرانی فقط به دلیل نتایج تیم است و خط دهی شده نیست، تاکید کرد: رفتار این دسته از هواداران هیچگونه توجیه منطقی ندارد که سر تمرین تیم علیه سرمربی و برخی از بازیکنان الفاظ رکیک به کار ببرند. قبلا تمرینات ما پشت درهای بسته برگزار می‌شد اما با ضمانت چند نفر که نمی‌شود رفتار تعداد اندکی تماشاگر را به همه هواداران تعمیم داد و آنها را از حضور در تمرینات تیم محروم کرد. با توجه به اتفاقات اخیر متاسفانه مجبوریم مثل قبل دوباره تمرینات تیم را پشت درهای بسته برگزار کنیم.
رضاییان گفت: این تماشاگران با رفتارهای زشت خود نه تنها به سایر هواداران ملوان بلکه به تیم در آستانه بازی حساس با گسترش فولادتبریز ظلم کردند. ۴ نفر از آنها توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و فعلا با قرار وثیقه آزاد هستند تا شنبه در مراجع قضایی پاسخگوی تخلفات خود باشند.
وی در مورد حضور مهرداد اولادی در تمرینات ملوان و اینکه آیا با این بازیکن قرارداد بسته می‌شود، اظهار داشت: دو یا سه روز است که اولادی در تمرینات تیم حاضر شده، البته او همراه با ما به تبریز نیامده و مشغول بدنسازی است. مهرداد در گذشته هم سابقه کمک به تیم ملوان را در شرایطی مشابه داشته است. اگر او تست پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد فعلا تا پایان فصل با او قرارداد می‌بندیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.