پیروانی: کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوم

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان قصد دارد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند.

 افشین پیروانی در حاشیه دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت و با دیگر کاندیداها رقابت خواهد کرد.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با طرح این مدعا که جانی اینفانتینو، کاندیدای ریاست فیفا به دعوت کی‌روش به ایران آمده بود، خاطر نشان کرد: من این صحبت‌ها را در حضور سرمربی تیم ملی عنوان می‌کنم که خودش هم ناظر حرف‌های من باشد.
«ایمیل‌های مربوط به این مسائل وجود دارد»، وی با تأکید بر این موضوع اظهار داشت: متأسفانه اظهارنظرهایی می‌شنوم که جای تعجب دارد! اینفانتینیو  به کشورهای نزدیک ما سفر نکرد، ولی به ایران آمد این نشان می‌دهد که کی‌روش در آمدنش به کشورمان تأثیرگذار بوده است.
افشین پیروانی که همراه کادرفنی تیم ملی برای تماشای دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، گفت: وقتی من ۱۱ ماه است قرارداد و حکم ندارم، چه برخوردی می‌خواهند با من داشته باشند؟ باید مرا اخراج کنند، اما قبل از آن باید با هم صحبت کنیم تا مشکلات فوتبال را با رئیس فدراسیون در میان بگذارم
وی افزود: ما سه تا چهار هفته دیگر اردوی‌مان آغاز می‌شود، اما زمین و لباس نداریم. مشکلات فوتبال این است و رئیس فدراسیون باید به این مسائل رسیدگی کند. من هم امیدوارم حداقل یک بار دیگر بتوانم کفاشیان را از نزدیک ببینم.
مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره انتقادهایی که از کفاشیان پس از حضور اینفانتینو در ایران داشت، اظهار داشت: صحبت‌هایی که من کردم، برای این دیدار نبود، بلکه خواستم دیداری داشته باشیم تا به توسعه فوتبال کمک کنیم.
پیروانی تصریح کرد: در چند روز اخیر شنیده‌ام که برخی افراد می‌خواهند برای ریاست فدراسیون کاندیدا شوند، من هم اینجا قویاً اعلام می‌کنم می‌خواهم برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا شوم و خودم پا به عرصه مدیریت بگذارم. شاید رأی نیاورم، اما قطعاً در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.