جزئیات جدید از پرونده عاملان آزار و اذیت یک زن توریست

افتخاری در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده عاملان آزار و اذیت یک زن توریست گفت: پرونده آماده تعیین وقت دادرسی است.

«محسن افتخاری» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،  با اشاره به آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت یک زن توریست بیان کرد: نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده ارسال شده است.
وی ادامه داد: پرونده آماده تعیین وقت دادرسی است و طی آن جلسه رسیدگی تشکیل خواهد شد.
گفتنی است؛ غلامحسین اسماعیلی در ۳۱ شهریور ماه طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری میزان از ارجاع این پرونده به دادگاه کیفری یک خبر داده بود و گفت: پرونده در دادگاه کیفری یک در دست بررسی است و اینکه آیا تجاوز رخ داده است یا خیر، به نظریه پزشکی قانونی بستگی دارد و دادگاه این موضوع را رسیدگی و حکم قطعی را اعلام می‌کند، برای مشاهده خبر اینجا کلیک کنید. 
روز شنبه  در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار نفر تبعه افغانستانی غیرمجاز یک زن توریست را مورد آزار و اذیت قرار دادند. به دنبال این حادثه فرد مذکور با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت که عوامل کلانتری بلافاصله در صدد شناسایی متعرضین برآمدند و موفق شدند یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود را دستگیر کنند. 
 در ادامه و طی یک سلسله عملیات خاص پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین که به سمت مرز افغانستان متواری شد بودند مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از ۲۴ ساعت در یکی از شهرستانهای مرزی کشور دستگیر و در نهایت هر چهار نفر متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.