طبقه دوم آزادی برای استقلالی‌ها رایگان می‌شود

این روزها رایگان شدن تماشای فوتبال برای طرفداران تیم ها یه یک حربه جالب تبدیل شده تا قهر تماشاگران با ورزشگاه ها به پایان برسد.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس استارت این اقدام جالب را زد و توانست رکرود حضور تماشاگر در لیگ پانزدهم را در چند بازی متوالی بشکند سایر باشگاه ها هم تصمیم به چنین اقدامی گرفتند تا به یکباره میانگین حضور تماشاگر در ورزشگاه ها شکسته شود. از اهواز گرفته تا اصفهان و تبریز و … طرفداران فوتبال با علم به این که نباید هزینه ای بابت خرید بلیت بپردازند به ورزشگاه ها رفتند و بازی را تماشا کردند.
همین موضوع استقلالی ها را نیز وسوسه کرد تا با درپیش گرفتن رویه ای که رقیب سنتی شان در چند بازی گذشته در پیش گرفته زمینه را برای آشتی طرفداران شان با استادیوم آزادی فراهم کنند تا در راه تثبیت صدرنشینی و موفقیت در کورس قهرمانی از یار دوازدهم به بهترین شکل ممکن بهره ببرند. در حالی که فردا استقلال مهمان نفت تهران خواهد بود و باید در تختی به مصاف شاگردان علی منصوریان برود باخبر شدیم مسئولان این باشگاه در حال رایزنی با سازمان لیگ هستند تا برای مصاف حساس روز جمعه برابر گسترش فولاد در هفته بیست و یکم طبقه دوم آزادی را برای طرفداران شان رایگان کنند.
با این تصمیم حالا همه منتظر هستند ببینند طرفداران استقلال هم همچون رقیب دیرینه شان می توانند رکورد تماشاچی در لیگ پانزدهم را بشکنند یا نه؟!

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.