مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی: خاک بر سر فوتبال آسیا که ایران تیم اولش است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من احتمال می دهم منظور قلعه نویی از حرف هایش درباره رییس جمهوری کمک هایی است که انتظار داشته به تراکتورسازی بشود و هنوز محقق نشده است.

سعید عباسی، درباره دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان که با تساوی به پایان رسید، عنوان کرد: اتفاقاتی که رخ می دهد، حال ما را گرفته است. واقعا دیگر نمی دانیم با داوری هایی که علیه تراکتورسازی است، چه کنیم. ما بعد از اتفاقاتی که سال گذشته در بازی نفت و تراکتورسازی رخ داد و به فغانی اعتراض کردیم، هیچ صحبتی درباره داوری نکرده بودیم. از طرفی اهل گلایه کردن هم نیستم اما وقتی به اتفاقات بازی با استقلال خوزستان نگاه می کنیم، واقعا در فکر فرو می رویم.
وی ادامه داد: ما بعد از قضاوت نه چندان خوب حسین زرگر در بازی با پدیده نامه ای را تنظیم کرده و به فدراسیون ارسال کردیم. انتظار داشتیم بعد از آن اشتباهات فدراسیون به داور بازی دیروز تذکری  بدهد که حواسش را جمع کند ولی هیچ اتفاقی رخ نداده بود. شاید بگویید تیم اگر خوب باشد می تواند از اشتباهات داوری گذر کرد اما باید بدانید ما در ایران بازی می کنیم و نه لالیگا که داور یک سوت اشتباه هم بزند، بتوانیم بازی را به سود خود به پایان ببریم.
مدیرعامل تراکتورسازی همچنین گفت: انگار  داوران عادت کرده اند در هر بازی یک پنالتی به ناحق علیه تراکتورسازی بگیرند. ما در همه بازی ها می دانیم یک پنالتی به حریف داده ایم! بروید فیلم بازی را ببینید تا متوجه شوید بازیکنان استقلال خوزستان چند بار روی زمین خوابیدند و وقت تلف کردند. داور هم انگار کارت زردش را برای تیم حریف جا گذاشته بود! ماشاءالله از بغل بازیکنان ما که رد می شد، یک کارت زرد از جیبش بیرون می آورد! من نمی دانم چه باید بکنیم. این همه هزینه، این همه تمرین، تحمل شعار حیا کن و رها کن و … انجام می شود اما با یک سوت اشتباه زندگی ما روی هوا می رود. من فکر می کنم کمیته داوران هم به طور کلی ماجرا را رها کرده است تا هرکسی هرکاری می خواهد انجام دهد.
عباسی درباره اظهارات امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه کاش رییس جمهوری از تراکتورسازی تمجید نمی کرد، تاکید کرد: من هنوز با امیر قلعه نویی صحبتی نکردم. ببینید ما تیمی آسیایی هستیم اما آن حمایتی که باید از تیم ما انجام نمی شود. بعد از بازی با نفت دوستان در سازمان لیگ آمدند و قول هایی دادند اما هیچ کدام از آن قول ها عملی نشد. پیگیری کردیم، کار به مجلس کشیده شد اما ماحصلی نداشت. حرف من فقط برای تراکتورسازی نیست. حرفم این است که باید به تیم های آسیایی ایران کمک شود. شما ببینید بی پولی چه بلایی بر سر نفت آورد. آنها مجبور شدند چوب حراج به بازیکنانشان بزنند. سپاهان هم چنین شرایطی دارد. دلیل این موضوع عدم برنامه ریزی مناسب است. جدا از مسائل پولی کشورهای عربی برنامه ریزی بهتری هم نسبت به ما دارند. در این شرایط تیم های ایرانی باید با سایر تیم ها بجنگند. اینطور می شود که زنگ تفریح تیم های آسیایی می شویم. با این شرایطی که فوتبال ایران دارد، خاک بر سر فوتبال آسیا که ما در صدر رنکینگ آن قرار داریم. آن هم وقتی تیم های خوب ژاپنی، کره ای و … حضور دارند. در این شرایط فقط غیرت ایرانی مثل همیشه خودش را نشان می دهد.
وی افزود: من احتمال می دهم منظور قلعه نویی از حرف هایش درباره رییس جمهوری کمک هایی است که انتظار داشته به تراکتورسازی بشود و هنوز محقق نشده است. ما از ۵ اسفند به لیگ قهرمانان آسیا می رویم اما مشکلات زیادی داریم.
مدیرعامل تراکتورسازی درباره ادعای یکی از روزنامه های عربستانی مبنی بر اینکه دیدار تراکتورسازی با تیم های عربی در تهران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: خیر، این موضوع از پایه و اساس غلط است. همه تیم هایی که به ایران آمدند، در تبریز راحت تر بازی کردند. در تبریز شرایط ایده آل تر است.
عباسی درباره نتایج ضعیف تراکتورسازی و ناراحتی هواداران بیان داشت: من احساس می کنم هواداران اتفاقا باید در چنین شرایط دشواری به حمایت از تیم خود بپردازند. خوشبختانه اکنون به صورت خودجوش کمپینی ایجاد شده که به تراکتورسازی کمک شود. هواداران تراکتورسازی همواره به پرشورها معروف بودند و حضورشان در ورزشگاه رعب و وحشت در دل حریفان ایجاد کرده است. انشاءالله در آینده نیز ما را شرمنده می کنند و همانطور که دیروز در اهواز تشویق کردند در سایر مسابقات نیز ما را مورد حمایت خود قرار می دهند.
وی در پایان افزود: البته در این بخش مشکلی وجود دارد. یک عده هستند که تیم را برای خودشان می خواهند و عدم حضورشان در باشگاه به معنای پوب لای چرخ تراکتورسازی گذاشتن است. آذربایجانی ها و تراکتوری های واقعی به این افراد اجازه ندهند که خوراک مسموم بدهند و به اهدافشان برسند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.