مظلومی: نه من استعفا داده‌ام و نه موافق استعفای کی‌روش‌ هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی نباید ما را با پرسپولیس مقایسه کرد. شرایط تیم‌ها متفاوت است. ما شرایط خاص خودمان را داریم و راه خودمان را ادامه می‌دهیم.

 پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: متأسفم که تیم نفت، تیمی با این کیفیت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان شکست خورد و حذف شد. نفت می‌توانست به مرحله بعدی برود و من از حذف این تیم ناراحت شدم. خودم هم برای تماشای بازی نفت و الجیش به ورزشگاه رفته بودم و احترام خاصی هم برای کادر فنی این تیم قائل هستم. نفت کادر فنی استقلالی دارد و برای علیرضا منصوریان احترام خاصی قائلم.
وی ادامه داد: ما شناخت خوبی از تیم نفت تهران داریم و در این فصل نیز ۲ بار با آنها روبه‌رو شده‌ایم. با توجه به این شناخت تمرینات خوبی را در روزهای اخیر انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. امیدوارم این فرصت خوب را برای کسب ۳ امتیاز و فرصت رفتن به صدر جدول را از دست ندهیم و هدفی غیر از این نداریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: تساوی در دیدار فردا به درد هیچ یک از تیم‌ها نمی‌خورد، ما برای اینکه به ۳ امتیاز بازی برسیم باید هجومی بازی کنیم و اتفاقا همین برنامه در دستور کار ما قرار خواهد داشت. امیدوارم ورزشگاه تختی اجازه دهد که هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه دهند و تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند راضی راهی خانه‌های خود شوند.
مظلومی در واکنش به این مسئله که چرا تماشای دیدار فردای استقلال مقابل نفت رایگان نشده است، خاطرنشان کرد: خوب شد این سوال را پرسیدید. هواداران ما باید بدانند که فردا تیم نفت میزبان بازی است و ما نمی‌توانیم تماشای آن را رایگان کنیم، البته امروز دیداری با مدیرعامل باشگاه داشتیم و قرار شد دیدارمان با گسترش فولاد برای هواداران در طبقه دوم رایگان باشد. من بسیار امیدوام که تماشاگران مثل گذشته تیم را حمایت کنند تا بتوانیم ۳ امتیاز لازم را در بازی فردا کسب کنیم.
وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و تاثیر آنها و کیفیت مسابقات نیز تصریح کرد: مسلما وقتی ورزشگاه پر از تماشاگر باشد، بازیکنان با انگیزه و هیجان بیشتری فوتبال بازی می‌کنند. مسلم است حضور تماشاگر در کیفیت هر مسابقه‌ای تاثیر می‌گذارد و من خوشحالم که باشگاه‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند تا هواداران با شرایط بهتری به ورزشگاه بیایند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مطرح شدن شایعه استعفایش نیز عنوان کرد: این مسئله شایعه‌ای بیش نیست و من نمی‌دانم چه کسی این شایعه را مطرح کرده است. فکر کنم موضوعی که به آن اشاره کردید حتی در حد شایعه هم نباشد، من با قدرت به کارم ادامه می‌دهم چرا که هنوز اتفاقی نیفتاده است که بخواهم استعفا بدهم. تیم ما همچنان مدعی جدی قهرمانی است و اگر بازی فردای خود را ببریم به صدر جدول باز خواهیم گشت، ضمن اینکه در جام حذفی هم راهی فینال شده‌ایم.
مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا فقط با رایگان کردن بازی‌ها می‌شود تماشاگران را به ورزشگاه کشاند و فکر نمی‌کند فوتبال زیبا برای به وجود آمدن چنین شرایطی در اولویت قرار دارد و بهتر نیست که استقلال هم مثل پرسپولیس زیبا بازی کند، گفت: خیلی نباید ما را با پرسپولیس مقایسه کرد. شرایط تیم‌ها متفاوت است. ما شرایط خاص خودمان را داریم و راه خودمان را ادامه می‌دهیم. اگر از لحاظ فوتبالی کمی افت کرده‌ایم فقط در دو بازی اخیر بوده است که خودمان هم قبول داریم و ناراحتیم که هواداران‌مان از نحوه بازی تیم در ۲ بازی اخیر دلخور هستند و به این خاطر بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که در بازی فردا جبران مافات کرده و با کسب ۳ امتیاز تلاش کنیم که از کورس قهرمانی عقب نمانیم و همچنین مجددا به صدر برگردیم.
وی در رابطه با مقایسه مهدی طارمی و شهباززاده نیز خاطرنشان کرد: همان طور که تیم‌ها را نمی‌شود مقایسه کرد، بازیکنان را هم نباید مقایسه کرد. شهباززاده بازیکن خوب و آینده‌داری است و اگر در مقطعی افت کرد به خاطر عدم دعوتش به تیم ملی بود به هر حال هر بازیکنی تمام تلاش خود را می‌کند تا پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند و شهباززاده هم همین هدف را در زندگی ورزشی خود دارد. امیدوارم شهباززاده هرچه زودتر به روزهای اوج خود برگردد و بازی‌های زیبای خود را مثل گذشته انجام دهد، البته مهدی طارمی هم مهاجم خوبی است اما ما کاری به بازیکنان تیم‌های دیگر نداریم و به دنبال رسیدن به هدف خودمان هستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بد بازی کردن تیمش مقابل استقلال اهواز خاطرنشان کرد: آن بازی گذشت و من ترجیح می‌دهم در خصوص آن کمتر حرف بزنم. ما با تیم ضعیفی بازی نداشتیم. استقلال اهواز  تیم دست و پا بسته‌ای نبود و دوندگی بازیکنانش خیلی زیاد بود.
مظلومی در واکنش به این سوال که آیا آرش برهانی باز هم فردا سکونشین خواهد بود یا نه، اظهار داشت: برهانی از بازیکنان بزرگ و پیشکسوت استقلال است که واقعا دلش برای تیم می‌سوزد. او در هر شرایطی از تیم حمایت می‌کند و این را در رفتارهایش نشان داده است. ما توقعی غیر از این از آرش برهانی نداریم. ما همه بازیکنان را به یک چشم نگاه می‌کنیم و فاصله زیادی هم بین بازیکنان‌مان نیست. ممکن است برهانی که در ۲ بازی قبل در لیست ۱۸ نفره نبوده در بازی فردا فیکس باشد، برای همه ما مهم موفقیت تیم است.
وی با اشاره به غایبان تیمش در بازی با نفت تهران نیز افزود: متاسفانه رمضانی به خاطر تشدید مصدومیت دوباره در جمع ما نخواهد بود و همچنان باید فیزیوتراپی کند. شرایط خسرو حیدری نیز بهتر شده و انشاءالله او از هفته آینده در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مطرح شدن استعفای کی‌روش نیز اظهارداشت: من خیلی تمایل ندارم در خصوص این موضوع صحبت کنم اما امیدوارم کی‌روش به کارش در تیم ملی ادامه دهد. او به تعامل خیلی خوبی با فدراسیون رسیده و برنامه‌ خود را با قدرت برای آینده تیم ملی طرح‌ریزی کرده است، در این مرحله که ما صعودمان قطعی شده اما مطمئنا در مرحله بعد بازی‌های سختی داریم و کی‌روش برنامه‌ها  اردوهای خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته است.
مظلومی در ادامه در خصوص مطرح شدن بحث رایگان شدن بازی‌های لیگ تا پایان فصل و اینکه این موضوع با فوتبال حرفه‌ای سازگاری دارد یا نه، گفت:  در فوتبال اروپا هواداران قبل از شروع فصل بلیت همه بازی‌ها را خریداری کرده و با پول این هواداران باشگاه‌ها برای آینده خود سرمایه‌گذاری می‌کنند و به نوعی بخشی از هزینه خود را از این راه درآمدزایی می‌کنند. طبیعی است که باشگاه‌های بزرگ اروپایی مشکل اقتصادی ندارند اما در ایران هواداران ما که اکثرا جوان هستند، حتی برای خرید بلیت ۵ هزار تومانی با مشکل مالی مواجه هستند. در چنین شرایطی اگر باشگاه‌ها برای هواداران خود بلیت تهیه کنند کار پسندیده‌ای انجام داده‌اند و من موافق این کار هستم، البته در بازی با استقلال اهواز هواداران ما استقبال نسبتا بهتری نسبت به دیدارهای قبل داشتند اما با این حال اگر باشگاه برای هواداران بلیت تهیه کنند خیلی از نظر مالی فشاری به آنها وارد نمی‌شود.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال هم مانند پرسپولیس خودش را مدعی جدی قهرمانی می‌داند یا نه، تاکید کرد: مسلما ما هم جزو مدعیان هستیم و هر دو جام را می‌خواهیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.