اگر رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی، ایرانی بود هرگز چنین تصمیمی درباره فغانی نمی‌گرفت

کارشناس داوری فوتبال گفت: علیرضا فغانی با قضاوت فوق‌العاده در فینال جام باشگاه‌های جهان، شانس حضور خود را در جام جهانی روسیه به ۱۲۰ درصد افزایش داد.

علی خسروی گفت: امروز علیرضا فغانی پرچم افتخار داوری فوتبال ایران را در جهان به نمایش گذاشت و جامعه داوری به حضور او افتخار کرد. 
وی ادامه داد: فدراسیون جهانی فوتبال با انتخاب فغانی چیزی را به نمایش گذاشت که در این سال‌ها کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران ندیده بود. 
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: امروز فغانی بازی بازیکنانی را سوت زد که شاید ۱۰۰ سال یک‌بار متولد نشوند. 
وی تصریح کرد: فغانی امروز در نیمه نخست به درستی کارت داد و در نیمه دوم هم به خوبی بازی را مدیریت کرد، به اعتقاد من او مدیریت فوتبال را به داوران فوتبال آموزش داد. البته در کنار فغانی کمک داوران او هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و کلاس آموزشی خوبی در زمینه شیوه آفسایدگیری ارائه کردند.
سخنگوی کانون داوران ایران اظهار داشت: کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال جور فدراسیون ما را کشید و احترام ویژه‌ای به داوری ایران گذاشت. مطمئن باشید اگر رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی ایرانی بود، هیچ وقت فغانی این بازی را سوت نمی‌زد.
وی در مورد عملکرد فغانی در قضاوت دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان گفت: بی شک نمره فغانی بسیار بالا خواهد بود و او شانس خود را برای قضاوت در جام جهانی روسیه به ۱۲۰ درصد رساند.
خسروی در پایان اعلام کرد که این تیم داوری نشان داد که توان قضاوت فینال جام جهانی را دارد. 

تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا روز یکشنبه با قضاوت خوب علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایران، موفق به شکست ۳ بر صفر ریورپلاته آرژانتین شد و برای سومین بار جام قهرمانی باشگاه‌های جهان را تصاحب کرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.