باغ ایرانی زینت بخش نمایشگاه گردشگری ایتالیا

ایران در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایتالیا حضوری پررنگ دارد.

جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی گردشگری میلان ایتالیا  « بیت »، که بیش از یکصد کشور شرکت کرده اند حضوری پررنگ دارد. 
 گروهی از اژانس ها و فعالان صنعت گردشگری ایران همراه با تعدادی از اژانس های ایتالیایی، در پاویون ایران که با نماد باغ ایرانی طراحی شده است توانمندی های گردشگری کشورمان را معرفی می کنند.
منطقه آزاد قشم به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ایران و با همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران / هما/ مسئول برپایی پاویون ایران در این نمایشگاه بین المللی است.
حمید رضا مومنی، مدیر عامل منطقه آزاد قشم که در این نمایشگاه حضور دارد در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما در ایتالیا با اشاره به ظرفیت های گسترده گردشگری این منطقه گفت:منطقه ازاد قشم به طور جدی قصد گسترش گردشگری را دارد و یکی از بازارهای هدفش کشورهای اروپایی است. 
وی افزود: یکی از اهداف حضور منطقه ازاد قشم در نمایشگاه میلان، بهره برداری از ظرفیت های  این کشور اروپایی و دیگر کشورهایی است که در این نمایشگاه حضور دارند.
بیش از یکصد کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری میلان  « بیت » حضور دارند.
ماریا کریستینا فارئری، مدیر اژانس ایتالیایی ادینه تراول با تاکید بر این که هم اکنون ایران به یکی از مهمترین مقصد های گردشگری ایتالیا تبدیل شده است، گفت: اژانس ما برای فصل بهار چندین گروه گردشگر ایتالیایی را برای سفر به ایران  با شرکت ایران ایر، رزرو کرده است.
وی افزود: به اعتقاد من شمار توریست های ایتالیایی که امسال از ایران دیدار خواهند کرد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.
نمانیدگی های کشورمان در شهرهای رم و میلان در دو سال گذشته بیش از ۲۰ هزار روادید برای ایتالیایی های علاقمند به سفر به ایران صادر کرده است. 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.