قول مساعد مسئولان کمیته ملی المپیک برای رفع کمبودهای تیم فوتبال امید

نشست مسئولان کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و مدیر تیم امید عصر یکشنبه برای حضور قدرتمند این تیم در مرحله انتخابی بازی‌های المپیک در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره محتوای این جلسه گفت: حبیب کاشانی مدیر تیم امید در ابتدا، گزارش کامل و جامعی در خصوص برگزاری اردوها، حضور در رقابت‌ها، دیدارهای تدارکاتی، چگونگی استفاده از لژیونرها و نحوه انتخاب کادر فنی را برای حاضران ارائه کرد.
شاهرخ شهنازی ادامه داد: در این جلسه وضعیت حضور تیم فوتبال المپیک در شش دوره گذشته مقدماتی المپیک مورد بررسی قرار گرفت تا با شناخت نقاط ضعف در این دوره، دچار برخی مسائل غیرقابل پیش‌بینی نشویم. 
کاشانی در این نشست به کمبودهای تیم امید نیز اشاره کرد و مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال قول مساعد دادند تا در اسرع وقت برای برطرف کردن این کمبودها اقدام کنند تا تیم فوتبال المپیک با حداکثر آمادگی و با خیالی آسوده راهی قطر شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: این نشست برای مسئولان این کمیته، فدراسیون فوتبال و تیم ملی المپیک بسیار مفید بود تا نمایندگان کشورمان بتوانند با بهترین شرایط و با حداکثر آمادگی راهی رقابت‌های مهم قطر شوند و امید می‌رود تیم فوتبال امید بتواند عملکرد خوبی را در رقابت‌های انتخابی از خود به نمایش بگذارد. در ادامه اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گزارش کامل و جامعی از نتایج دوره‌های گذشته تیم فوتبال المپیک و دلایل صعود نکردن این تیم به بازی‌های المپیک را ارائه کرد که در نوع خود قابل توجه بود تا بتوانیم برای این دوره از بازی‌های المپیک سازمان‌دهی بهتری برای تیم فوتبال المپیک داشته باشیم.
دراین نشست، کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال المپیک حضور داشتند.
تیم فوتبال امید ایران خود را برای حضور در مرحله انتخابی بازی‌های المپیک آماده می‌کند و هم اکنون در اردوی آمادگی ترکیه به سر می‌برد.
مرحله انتخابی رقابت‌های فوتبال بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل اواخر دی ماه امسال در قطر آغاز می‌شود و تیم امید ایران در گروه اول با تیم‌های سوریه، چین و قطر هم‌گروه است.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.