مظلومی: داوری‌ها به نفع یک تیم چرخیده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، در هفته‌های اخیر داوری‌ها به سود یک تیم خاص بوده است.

پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دو تیم فوتبال خوب و جانداری را به نمایش گذاشتند. یکی از بازی‌های خوب ما مقابل نفت برگزار شد. جا دارد از بچه‌ها تشکر کنم که زحمت کشیدند. با اینکه ۱۰ نفره شدیم، اما بازیکنان ما دست از حملات بر نداشتند. ما در نیمه دوم همه کار کردیم جز گل زدن و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.
وی افزود: می‌دانستیم که تیم نفت روی ضربات ایستگاهی کار کرده و برنامه دارد به همین دلیل روی این نقطه قوتش کار کرده بودیم. جا دارد اینجا به تیم حریف بابت پیروزی و به داور مسابقه خسته نباشید بگویم. من واقعاً برای این مدل داوری متأسفم. تاکنون درباره داوری صحبت نکرده بودم، اما امروز می‌خواهم صحبت کنم. داور پنالتی ما را نگرفت و باید بگویم داوری‌ها بعد از مدت‌ها به نفع یک تیم چرخیده است و نمی‌خواهم اسمی از این تیم ببرم. داوری‌ها در چند هفته اخیر به ضرر ما بوده و ضربه زیادی به تیم استقلال وارد کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره صحنه اخراج میلاد فخرالدینی نیز یادآور شد: من صحنه اخراج را ندیدم، اما اگر فخرالدینی به خاطر خطای غیرفنی اخطار گرفته باشد، با او برخورد می‌کنیم. در واقع ما در اواخر بازی ۱۰ نفره نبودیم، بلکه ۹ نفره بودیم، چون یعقوب کریمی با پای آسیب‌دیده بازی می‌کرد.
مظلومی درباره اعتراض هواداران به بهرام افشارزاده نیز خاطرنشان کرد: وقتی نمی‌توانیم از موقعیت‌های گل به دست آمده استفاده کنیم، افشارزاده چه گناهی کرده است؟! نباید به او بی‌احترامی شود، چرا که سرپرست باشگاه واقعاً زحمت خود را می‌کشد. باید حوصله به خرج دهیم.
وی خاطر نشان کرد: زمین ورزشگاه تختی واقعاً کیفیت لازم را نداشت. با این حال ما نهایت تلاش خود را انجام دادیم و کاملاً تهاجمی بازی کردیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: ما در پنج بازی اخیر شش امتیاز کسب کرده‌ایم که این عملکرد برای خود من هم راضی‌کننده نیست.
مظلومی همچنین درباره قضاوت داور مسابقه تصریح کرد: به نظر من کمیته داوران باید در چیدمان داوران دقت بیشتری به خرج بدهد. داور از اول مسابقه در برخی صحنه‌ها اشتباهاتی داشت. داور شرایط بازی را برای ما عوض کرد. امیدوارم در این مورد اشتباه نکرده باشم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.