هفته هفدهم سری آ ایتالیا؛ بنفش‌ها و آبی‌ها در یک قدمی اینترمیلان

تیم‌های فوتبال فیورنتینا و ناپولی با پیروزی برابر حریفان‌شان در هفته هفدهم سری آ ایتالیا، به یک قدمی اینترمیلان ۳۶ امتیازی رسیدند.

در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) چهار دیدار به صورت همزمان برگزار شد. 
بر اساس این گزارش، ناپولی که در فصل جاری سری آ خوب ظاهر شده و تا پیش از هفته هفدهم با چهار امتیاز اختلاف نسبت به اینترمیلان ۳۶ امتیازی در رتبه چهارم جدول قرار داست، در این هفته به مصاف آتالانتا رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. 
ناپولی با کسب ۳ امتیاز این مسابقه، ۳۵ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به فیورنتینا در جایگاه سوم ایستاد. 
در دیگر دیدار هفته هفدهم، فیورنتینا که وضعیت مشابه ناپولی دارد، به مصاف کیه‌وو رفت و با برتری ۲ بر صفر از سد این تیم عبور کرد. 
فیورنتیا نیز با کسب ۳ امتیاز این مسابقه، ۳۵ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. 
آاس‌رم هم که فصل را خوب شروع کرد و حتی چند هفته صدرنشین بود، در هفته هفدهم مقابل جنوآ قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. 
رمی‌ها که تا قبل از این مسابقه ۲۹ امتیاز داشتند و در جایگاه پنجم جدول قرار داشتند، با این نتیجه ۳۲ امتیازی شدند و در جایگاه قبلی خود باقی ماندند. 
هلاس ورونا و ساسولو نیز در این هفته به مصاف هم رفتند اما در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافتند. 
با این نتیجه، ساسولو ۲۷ امتیازی شد و در جایگاه ششم ایستاد و هلاس ورونا نیز کماکان با هشت امتیاز در قعر جدول باقی ماند. 
در ادامه رقابت‌های هفته هفدهم و در مهمترین دیدار هفته، ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه امشب به وقت تهران، اینترمیلان صدرنشین به مصاف لاتزیو می‌رود. 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.