مورینیو شاید تا دو هفته دیگر جانشین فن‌خال شود

یک نشریه انگلیسی خبر داد که شاید پیش از پایان این ماه سران باشگاه منچستریونایتد آقای خاص را جانشین سرمربی هلندی خود کنند.

روزنامه انگلیسی«سان» گزارش داد که اوضاع منچستریونایتد به قدری ناامید کننده است که سران این باشگاه را به فکر انداخته حتی پیش از  پایان ماه جاری میلادی و قبل از بازی با آرسنال که در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ (۹ اسفند ۹۴) در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد، ژوزه مورینیو را جانشین لوئیز فن‌خال کنند.
پیش از این همین نشریه مدعی شده بود که آقای خاص با سران باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده و یک نشریه اسپانیایی هم گزارش‌ داده بود که این مربی پرتغالی با قراردادی سه ساله به ارزش سالیانه ۲۰ میلیون یورو برای هدایت شیاطین سرخ توافق کرده است.
پیش از بازی با آرسنال، سرخپوشان شهر منچستر در دو بازی رفت و برگشت در لیگ اروپا به مصاف میتیلند دانمارک می‌روند و پس از آن در جام حذفی انگلیس میهمان شروزبری هستند. بر اساس گزارش «سان» اگر فن‌خال نتواند در این سه بازی نتیجه مطلوبی با تیمش بگیرد، احتمالاً پیش از بازی با آرسنال اخراج خواهد شد.
فن‌خال از زمانی که در سال ۲۰۱۴ هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفته نزدیک به ۲۵۰ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده است، ولی تیمش پیشرفتی نداشته و  در ۲۶ بازی از مسابقات فصل جاری لیگ برتر تنها ۴۱ امتیاز کسب کرده و امیدهایش برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس کمرنگ‌ شده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.