افزایش سطح دانش اقتصادی آینده‌سازان، هدف نهایی کانون جوانه های بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد کاربران امروز کانون جوانه‌های بانک، مدیران اقتصادی توانمند آینده ایران باشند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در همایش مسئولان روابط عمومی و نمایندگان کانون جوانه‌های ادارات امور شعب و شعب مستقل بانک با بیان این که کانون جوانه‌ها، اقدام منحصر به فرد بانک ملی ایران برای جذب مخاطب کودک و نوجوان و ارائه آموزه‌های اقتصادی و بانکی به آن‌هاست، گفت: کانون جوانه‌ها تلاش می‌کند با روش‌های به‌روز شده و جذاب، کودکان و نوجوانان امروز را به افرادی دارای دانش اقتصادی و توانا در عرصه مدیریت بانکی تبدیل کند.
وی با اشاره به این که کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با اهداف بلندمدت ایجاد شده است، ادامه داد: باید از روش‌های سنتی آموزش علوم اقتصادی روزمره به کودکان خارج شده و به این منظور روش‌های علمی به کار گرفته شود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که باید به وسیله آموزش‌های صحیح، فرهنگ اقتصادی کودکان امروز و آینده‌سازان فردا را درست هدایت کنیم، گفت: آموزش‌های اقتصادی در کشور ما جایگاه چندانی ندارد و از این رو بانک ملی ایران با فعالیت کانون جوانه‌ها در این حوزه پیش قدم شده است.
به گفته کریمی، هدف کانون جوانه‌ها، جمع‌آوری منابع نیست، بلکه ایجاد مشتریان وفاداری است که در نهایت هم به رشد بانک و هم به رشد اقتصاد کشور کمک خواهند کرد.
مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران نیز در این همایش گفت: باید باور کنیم که کانون جوانه‌ها می‌تواند مدرسه‌ای برای آموزش علوم اقتصادی و بانکی با هدف ایجاد تحول در آینده کشور باشد.
اصلان کریمی با تاکید بر این که عرصه بانکداری در کشور به شدت رقابتی شده و بانک ملی ایران به دنبال ارائه کارهای نو در این زمینه است، خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی بانک ایجاب می‌کند که در قبال کودکان و نوجوانان بی‌تفاوت نباشد و آن‌ها را با روش‌های جدید با دانش روز اقتصاد به زبان ساده آشنا کند.
مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران نیز در این همایش گفت: کانون جوانه‌ها اکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار کاربر دارد.
حمیدرضا فتحی بیرانوند با اشاره به این که باید از شعب و کارکنان بانک که در معرفی و جذب کاربر برای کانون جوانه‌ها اهتمام ویژه دارند تقدیر شود، افزود: موضوع جذب کاربر برای کانون جوانه‌ها به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی ادارات و شعب مد نظر قرار گرفته است.
مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران هم در این همایش با بیان این که اندیشه هوشمندانه قلک‌های نوستالژیک و قدیمی بانک، امروز به کانون جوان‌ها تبدیل شده است، گفت: مخاطبان کانون با ظرافت و لطافت، دانش بانکداری، پس انداز، هزینه کرد صحیح و مدیریت منابع و مصارف را آموزش می‌بینند.
سعداله عیسی‌زاده اظهار کرد: همه کارکنان بانک ملی ایران به ویژه مدیران استان‌ها باید نگاه ویژه‌ای به وضعیت کانون جوانه‌ها داشته باشند، چرا که آینده اقتصادی کشور توسط کودکان و نوجوانان امروز مدیریت خواهد شد.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که مردم ایران از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خاطره‌های خوشی دارند، گفت: افراد بزرگی در این کانون تربیت و به جامعه معرفی شدند و همه تلاش ما این است که کانون جوانه‌های بانک ملی ایران بتواند حسی مشابه آن در جامعه ایجاد کند.
حشمت‌اله حسینی افزود: کارکنان بانک باید با چشم دل، کانون جوانه‌ها را ببینند و با دیدگاه جذب مخاطب برای کانون کار کنند تا در آینده نه چندان دور این کانون به مرجعی برای اطلاعات پولی و بانکی مخاطبان آن تبدیل شود.
در ادامه این همایش، پانل‌های پرسش و پاسخ برای بحث و بررسی مسائل و جذب مخاطب بیشتر برای کانون جوانه‌ها برگزار شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.