رونی: بازیکنان منچستریونایتد از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند

کاپیتان شیاطین سرخ اعتراف کرد که سهم او و هم‌تیمی‌هایش در ناکامی‌های این فصل من‌یونایتد در رقابت‌های داخلی و اروپایی بیش از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و آنها بیش از این شایسته ملامت هستند.

وین رونی بار دیگر اعتراف کرد که تقصیرها بابت شکست‌های متوالی و سقوط منچستریونایتد در جدول رده‌بندی لیگ برتر ناعادلانه به گردن لوئیز فن‌خال، سرمربی تیم انداخته می‌شود و بازیکنان هم بابت اتفاقاتی که در این فصل برای شیاطین سرخ رخ داده است، مقصر هستند.
باخت این هفته منچستریونایتد برابر ساندرلند، منچستریونایتد را بیش از پیش از مدعیان دور کرد و حالا این تیم خودش را شش امتیاز پایین‌تر از مربع قدرت لیگ برتر می‌بیند و شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کمتر. این اتفاق فشار انتقاداتی را که روی لوئیز فن‌خال بود، بیش از پیش کرد، اما رونی معتقد است که هم‌تیمی‌هایش باید بخش قابل توجهی از تقصیرها را به گردن بگیرند.
رونی در گفت‌و‌گو با نشریات انگلیسی اظهار داشت: منچستریونایتد گروهی از بازیکنان بسیار خوب دارد که البته گاهی اوقات عملکرد بسیار ضعیف آنها ناامیدکننده بوده است. با این حال این سرمربی تیم بوده است که به خاطر برخی از بازی‌های بد تیم بیشتر از هم چوب خورده است، در شرایطی که این ما هستیم که بد بازی می‌کنیم و این ما هستیم که باید دستورات سرمربی را در زمین پیاده کنیم.
رونی ادامه داد: گاهی اوقات در این فصل توانسته‌ایم کارمان را درست انجام دهیم، اما گاهی اوقات هم در حدی که از ما انتظار می‌رفت بازی نکرده‌ایم و شاید بیش از اندازه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده‌ایم و سرمربی تیم بیش از چیزی که باید مورد سرزنش قرار گرفته است.
کاپیتان شیاطین سرخ افزود: این ما هستیم که در زمین بازی حضور داریم، باید موقعیت گل بسازیم و بازی‌ها را ببریم، اما در این فصل ما این کار را به اندازه کافی انجام نداده‌ایم.
من‌یونایتد این فصل در میان ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا جایی ندارد و برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ در لیگ اروپا بازی خواهد کرد. رونی اما تأکید کرد که تیمش این رقابت‌ها را دست‌کم نمی‌گیرد و هدفش از حضور در این تورنمنت کسب عنوان قهرمانی است.
رونی عنوان کرد: مهمترین چیز برای ما در این فصل این است که یک جام ببریم، چون خیلی وقت است که جام نبرده‌ایم. تیم فعلی ما تیمی کم و بیش جدید است، اما این تیم باید چیزی کسب کند. هواداران دوست دارند دوباره قهرمانی ما را ببینند. بدون شک حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای منچستریونایتد هدف مهمی است و از اینکه جایی در این رقابت‌ها نداریم بسیار متأسفیم. ما اما به تلاش‌مان در لیگ ادامه می‌دهیم و هدف‌مان این است که به جمع چهار تیم بالای جدول برگردیم. همزمان ما به لیگ اروپا هم فکر می‌کنیم. عالی می‌شود اگر بتوانیم این رقابت‌ها را فتح کنیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.