تایید صلاحیت های انتخابات لرستان اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان از تائید نهایی ۱۶۸نفر برای رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سیدسعیدشاهرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار نهایی تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس در استان لرستان اظهار کرد: در مجموع ۱۶۸کاندیدا برای حضور در این انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند.
شاهرخی با بیان اینکه صبح امروز نتایج رسیدگی به شکایات کاندیداهای رد صلاحیت شده از طرف شورای نگهبان اعلام شد، افزود: از مجموع ۶ داوطلبی که در مرحله قبل توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده و در مهلت مقرر تقاضای رسیدگی کرده‌اند؛ پس از بررسی مجدد توسط شورای نگهبان، تقاضای یک نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی مورد موافقت قرار گرفته و صلاحیت وی تایید شد.
وی اظهار کرد:  شورای محترم نگهبان اعتراض ۵ کاندیدای دیگر را وارد ندانسته و همچنان صلاحیت این کاندیداها برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مورد تایید قرار نگرفته است.
شاهرخی با اشاره به تایید صلاحیت ۱۵کاندیدا در حوزه انتخابیه الیگودرز عنوان کرد: همچنین ۲۵کاندیدا در حوزه انتخابیه بروجرد، ۸ نفر در پلدختر، ۵۳نفر در خرم آباد و دوره چگنی، ۱۹ نفر در دلفان و سلسله، ۱۷نفر در دورود و ازنا و۳۱ نفر در کوهدشت و رومشکان تایید صلاحیت شده‌اند.
تائید یک کاندیدای مذکور و انصراف و جابجایی شماری از کاندیداها تا ساعت ۱۳ امروز سه شنبه ۲۷ بهمن ماه،تعداد نهایی کاندیداهای ۷ حوزه انتخابیه در استان لرستان را اعلام کردند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.