معاون سیاسی مازندران: تاکنون تغییری در تاییدشدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نگرفت

بر اساس اعلام وزارت کشور هیچ فرد جدیدی از حوزه مازندران در آخرین فرصت اعتراضی ، تایید صلاحیت نگرفته است.

علیرضا یونسی درجلسه هم اندیشی برگزاری انتخابات در سالن شماره دو استانداری ، اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت کشور هیچ فرد جدیدی از حوزه مازندران در آخرین فرصت اعتراضی ، تایید صلاحیت نگرفته است.
وی با بیان اینکه صلاحیت ۱۶۹ نامزد انتخاباتی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت، افزود: از این تعداد دو نامزد انتقالی در حوزه بابل و آمل بودند و یک نامزد انتخاباتی از حوزه نوشهر بود که به تهران انتقالی گرفت.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اعلام اینکه هشت نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان تایید صلاحیت شدند، گفت: یکی از این تعداد به نفع دیگر کاندیدای انتخاباتی انصراف داد.
یونسی با بیان اینکه اصولگرایان در مازندران لیست نامزدهای انتخاباتی خود را ارائه کردند، افزود: اصلاح طلبان نیز در پی ارائه لیست در استان هستند.
وی افزود: ۳ هزارو ۴۵ حوزه انتخابیه که هر حوزه متشکل از دو صندوق خبرگان و مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است.
یونسی ادامه داد: بیش از ۵۰ هزار نفر عوامل اجرایی  و ۱۰ هزار نفر برای امنیت صندوق ها سازماندهی شدند .
وی با بیان اینکه نقش احزاب به عنوان حلقه واسطه حکومت و مردم غیر قابل انکار است، گفت: همه صندوق های رای و تعرفه ها آماده است و در ۷ اسفند با قدرت پای کار خواهیم آمد.
یونسی  گفت: تلاش می شود تا مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند تا با این حضور شکوهمندانه ترین انتخابات را در هفتم اسفند رقم بزنیم.
یونسی با بیان قدرت آرا به دست مردم می چرخد، افزود: مردم می توانند با انتخاب آگاهانه  نامزدها سرنوشت خودشان را رقم بزنند.
وی با بیان اینکه انتخابات یک نوع مدرن از بیعت است و نشات گرفته از حقیقت اسلام است آنرا انتفال قائده مند قدرت دانست.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران افزود: تمام تعهد و رسالت ما برگزاری انتخابی شکوهمند در استان است و انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار خواهد شد.
یونسی  افزود:  باید اصل امانتداری در انتخابات رعایت شود تا مردم با رغبت و میل در پای صندوق های رای حاضر شوند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.