مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: آینده درخشانی پیش روی سازمان خواهد بود

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ضمن برشمردن موفقیت‌ها و پیشرفت‌های مدیریت جدید سازمان گفت: تامین اجتماعی به تعهدات خود عمل کرده است.

سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی در همایش رونمایی از ۱۲ داروی جدید ساخت شرکت‌های هولدینگ دارویی تامین اجتماعی گفت: بخش بیمه‌ای سازمان با یک حرکت بسیجی به همه تعهدات خود عمل کرده است.
وی بابیان اینکه در ماه آخر سال باید بگوییم که در بخش بیمه‌ای کلیه تعهدات امسال سازمان تامین اجتماعی اجرایی شده است، ادامه داد: تجهیز منابع سالانه در بخش بیمه‌ای بیشتر از درآمدهای نفتی کشور است.
نوربخش با بیان اینکه در بخش درمان نیز کارهای بزرگی انجام شده است، ادامه داد: امروز پرداخت‌‌ها به موسسات طرف قرارداد‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی کاملاً به روز است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه در ارتباط با فعالیت‌های اقتصادی این سازمان گفت: هلدینگ‌های مختلف سازمان تامین اجتماعی می‌تواند محور پیشرفت اقتصادی و موتور محرکه کشور باشد.
وی ادامه داد: در واقع باید بگوییم تامین اجتماعی یک هولدینگ کمپانی بزرگ است که اجزایش می‌توانند بیش از پیش با هم همکاری و هم افزایی داشته باشند.
وی در پایان گفت: این هم‌افزایی‌ها توان مضاعفی برای سازمان ایجاد می‌کند و به همین دلیل است که فکر می‌کنم آینده درخشانی پیش روی این سازمان خواهد بود.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.