کیانوش راد: خطرات تقویت جبهه اصولگرایان افراطی را برای مردم روشن می‌کنیم

یک نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان باید با روشنگری، خطرات تقویت جبهه اصولگرایان افراطی را برای آگاه سازند و تلاش کنند مردم به عناصر تند و افراطی رای ندهند

محمد کیانوش‌راد اظهار داشت: اصلاح‌طلبان باید با روشنگری، خطرات تقویت جبهه اصولگرایان افراطی را برای آگاه سازند و تلاش کنند مردم به عناصر تند و افراطی رای ندهند، چراکه معتقدیم انتخابات یکی از بهترین روش‌های تقویت نظام مردمسالار در کشور است و مردم با رای خویش، تغییرات را در کشور رقم خواهند زد.
او به اینکه کاندیداهای مجلس خبرگان به‌جای شعارهای تبلیغاتی بهتر است بگویند نظرشان در مورد اجرای قانون اساسی چیست، خاطرنشان کرد: آنها توضیح دهند که در مورد آزادی‌های مصرح در قانون اساسی چه می‌گویند؛ در قبال سب حق شرعی و قانونی مردم چه موضعی می‌گیرند.
کیانوش‌راد با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان گفت : ما قطعا از آیت الله احمدی شاهرودی حمایت خواهیم کرد و به کسانی که مکررا اصلاح‌طلبان کرارا موضع‌گیری کرده اند رای نخواهیم داد و حتما خط سیاسی کاندیداهای مجلس خبرگان و نحوه برخورد آنان با نیروهای سیاسی اصلاح طلب، مد نظر اصلاح‌طلبان خواهد بود لذا تا کنون فقط در مورد حمایت از آیت‌الله احمدی شاهرودی به جمع بندی رسیده‌اند.
این نماینده ادوار مجلس افزود: اصلاح‌طلبان خوزستان به زودی در موردحمایت از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نظر خود را اعلام می‌کنند.
رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خوزستان گفت : تصمیم نهایی اصلاح‌طلبان خوزستان در خصوص حوزه‌های انتخابیه خوزستان را به امروز موکول کردیم. البته هیات‌های نظارت و شواری نگهبان با رد صلاحیت‌ها دست ما را بسته‌اند اما با دست بسته نیز برای ادامه فعالیت سیاسی تلاش می‌کنیم.
این نماینده دوره ششم مجلس گفت: تلاش می‌کنیم تا امروز (روز چهارشنبه) و از میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده ، گزینه‌های مورد نظر اصلاح طلبان استان خوزستان را به مردم معرفی کنیم. ضمن اینکه در برخی حوزه‌های انتخابیه، بدلیل نداشتن کاندیدایی با معیارها و ضوابط اصلاح‌طلبی، عملا امکان حمایت و رقابت از اصلاح‌طلبان سلب شده است و در این حوزه‌ها کاندیدایی را معرفی نخواهیم کرد و از کسی حمایت نمی‌کنیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.