نعمتی: به عنوان اصولگرایان معتدل در فهرست ائتلافی اصلاح‌طلبان حضور داریم

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود و رئیس این فراکسیون در فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت که مذاکرات کاظم جلالی با حزب اعتدال و توسعه منتج به این نتیجه شده است.

بهروز نعمتی اظهار کرد: لیستی که منتشر شده لیست اعتدال و توسعه، اصلاح‌طلبان و یاران دولت است و افراد مختلفی در این لیست حضور دارند. ما هم معتقدیم کشور باید توسط همه مجموعه‌هایی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند اداره شود و از همه پتانسیل‌ها در این راستا استفاده شود، این ائتلاف هم در همین راستا تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه اعضای فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان صلاحیت لازم را برای نمایندگی مجلس دارند، خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که این لیست رای تهران را خواهد داشت.
نعمتی با تاکید بر اینکه برای حضور در این فهرست انتخاباتی هیچ‌گونه میثاق‌نامه وجود نداشته است، یادآور شد: تفکرهای مختلف درون این ائتلاف حضور دارند. ما هم به عنوان اصولگرایان معتدل در خدمت دوستان هستیم و مذاکراتی که آقای جلالی با حزب اعتدال و توسعه داشتند منتج به این نتیجه شد.
این نماینده مجلس درباره قرار نگرفتن اعضای فراکسیون رهروان ولایت در فهرست‌های انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان نیز خاطرنشان کرد: موضوعی که مطرح بود این بود که آقای لاریجانی یا نماینده ایشان در ائتلاف حضور یابد اما شأن ریاست قوه مقننه این نبود و ایشان نمی‌توانست در این مجموعه حضور یابد. لذا ایشان در زمان ثبت‌نام برای کاندیداتوری با حفظ جایگاه اصولگرایی‌شان گفتند که مستقل وارد عرصه می‌شوند. نماینده‌ای هم از طرف ایشان در ائتلاف حضور نداشت.
وی در پایان با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان از فراکسیون رهروان ولایت دعوتی نکرده بود، افزود: البته ما هم معتقد بودیم نمی‌توانیم در جایی که تندروی است، حضور پیدا کنیم و اعتدال باید در کشور حاکم شود و همه تفکرات در اداره کشور سهیم شوند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.