افشارزاده: سرمربی شدن مجیدی صحت ندارد

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد که تا پایان فصل تغییری در کادر فنی پیش نمی‌آید و مسئولان این باشگاه تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌اند.

بهرام افشارزادهدرباره اتفاقات بازی با نفت‌تهران، حضور فرهاد مجیدی و … صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:
* چه صحبتی در مورد بازی با گسترش‌ فولاد دارید؟
تیم آمادگی لازم برای این دیدار را دارد. بازیکنان باید بازی با نفت را فراموش کنند چون این شکست به خاطر داوری بود. از طرفی اتفاقاتی افتاد که تیم نتوانست از کیان باشگاه استقلال دفاع کند. امیدوارم بازیکنان روز جمعه بازی خوبی ارائه دهد و نتیجه لازم را کسب کند.
* پرویز مظلومی گفته که داوری به سود یک تیم خاص است و به ضرر استقلال.
خودتان داوری‌های اخیر استقلال را تجزیه و تحلیل کنید. داور باید در بازی با نفت ایمان مبعلی را از زمین اخراج و به خاطر خطای هند یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد. داور جزئی از بازی است اما اشتباهات بازی گذشته اظهر من‌ الشمس بود. اشتباهات داور به بازیکنانی که داخل زمین هستند لطمه می‌زند و اثر منفی خواهد داشت. همانطور که بازیکنان تنبیه و تشویق می‌شوند، چنین حکم‌هایی نیز باید برای داوران اعمال شود. به همه داوران احترام می‌گذاریم اما برخی اشتباهات برای تیم جبران‌ناپذیر است.
* چه واکنشی به شعار هواداران علیه خودتان دارید؟
اتفاقات بازی با نفت را فراموش کنید. آنهایی که به من بی‌احترامی کردند، در واقع به خودشان بی‌احترامی کردند.
* حضور فرهاد مجیدی چقدر می‌تواند در بازی با گسترش فولاد به روحیه تیم کمک کند؟
مجیدی جزو بزرگان استقلال است و بازیکنان و هواداران از حضور وی روحیه می‌گیرند. ما باید محیط‌های اطراف باشگاه را سالم‌سازی کنیم تا آنهایی که به عنوان هوادار به ورزشگاه می‌آیند خالصانه به تشویق تیم‌شان بپردازند، نه اینکه دنبال تسویه حساب باشند.
* اتفاقا بحث‌هایی مطرح شد که برخی‌ها دنبال تسویه حساب با شما هستند. چه راهکاری دارید که در این میان برخی‌ها سوء‌استفاده نکنند؟
باید از ابتدای فصل کارهای فرهنگی انجام می‌شد که اکنون دیر شده است. برخی‌ها دنبال مسموم کردن جو ورزشگاه هستند که باشگاه‌ها و هواداران باید کمک کنند که چنین جوی ایجاد نشود.
* شایعاتی مطرح شده که قصد دارید فرهاد مجیدی را سرمربی استقلال کنید؟
به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. ما از نصرالله عبداللهی خواسته‌ایم که کنار تیم باشد و کمک کند. علاوه بر عبداللهی، منصور پورحیدری نیز کنار تیم حضور دارد. هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و تا پایان فصل تغییری نخواهیم داشت.
* صحت دارد که تماشای بازی‌های خانگی استقلال تا پایان فصلرایگان شده است؟
بله، صحبت کرده‌ایم که بازی‌ها رایگان شود.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.