برانکو: طبیعتا در نبود طارمی ضعیف‌تر خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: طبیعتا در نبودن مهدی طارمی ضعیف‌تر خواهیم بود، ولی واقعیت این است که ما بدون طارمی هم بازی‌ها را برده‌ایم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر سایپا ، اظها‌ر کرد: خودتان مستحضر هستید که فردا یک بازی سخت روبروی ماست. با تیمی بازی می‌کنیم که با ثبات است. تیمی که دو، سه سال است بازیکنانش در کنار هم هستند. البته نکونام را از دست داده، ولی آندرانیک تیموریان را جذب کرده است. می دانیم که چه بازی سختی پیش‌روی ماست.
وی افزود: در این بازی مهدی طارمی و رضا خالقی فر را در اختیار نداریم، اما مابقی بازیکنان در ر‌قا‌بت حضور دارند تا به جمع یازده نفر بیایند. از هو‌اد‌ا‌رانمان تشکر می‌کنم که در بازی‌های قبلی پر شور ما را تشویق کردند. درست است که بازی فردا (پنجشنبه) مهمان هستیم، اما این انتظار را دارم که هو‌اد‌ا‌ران به ورزشگاه بیایند. بزرگترین شادی ما وقتی است که بتوانیم هو‌اد‌ا‌ران را خوشحال کنیم.
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره اخطارهایی که برخی از بازیکنانش در برخی از بازی‌ها دریافت می‌کنند هم گفت: طارمی یک کار غیر حر‌فه‌ای انجام داد و طبیعی است به خاطر این کار جریمه می‌شود، ولی او این کار را عمدا انجام نداده است. طارمی هم در اختیار تیم است و در تمرینات شرکت می‌کند و هیچ وقت هم از تمرینات دور نبوده است. طبیعتا در نبودن او ضعیف‌تر خواهیم بود، ولی واقعیت این است که ما بدون مهدی طارمی بازی‌ها را برده‌ایم.
برانکو در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره گل‌های خورده پر‌سپولیس نیز، خاطر‌ نشان کرد: گل‌هایی که تا به حال دریافت کرده‌ایم طبیعی بوده است و اینها دلیلی بر ضعف خط دفاعی ما نبوده است. در دیدار آخرمان مقابل فولاد آنها هیچ شانسی روی دروازه ما نداشتند. نباید فراموش کنیم در بازی‌ها بالاخره گل به ثمر می‌رسد. در دیدار مقابل سپاهان آنها فقط یک حمله روی دروازه ما داشتند. در دیدار مقابل ذوب آهن هم از دو شانس حریف، دو گل را دریافت کردیم. فکر می‌کنم که دفاع ما خوب کار می‌کند، زیرا بعد از این همه شانس گل گاهی اوقات یک ضعف‌هایی پیش می‌آید. تیمی هم وجود ندارد که حداقل یک شانس گلزنی را ایجاد نکند.
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره مجوز بازی سوشا مکانی هم گفت: سوشا مکانی در ر‌قا‌بت است تا به ترکیب تیم بپیوندد.
وی افزود: تیم سایپا حملات بسیار خطرناکی را ترتیب می‌دهد. این تیم آندرانیک تیموریان را در اختیار دارد که یک بازیکن هجومی است و خطر بالقوه ای برای ما محسوب می‌شود.
برانکو ا‌دا‌مه‌ داد: الان در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که نزدیک‌ترین فاصله را با صدر جدول داریم و آن چیزی که در ابتدای فصل اعلام کردیم و آن چیزی که مدام برایش تلاش می‌کنیم این است که با بازی‌های خوب امتیازها را جمع‌آوری کنیم و سعی کنیم به قهرمانی برسیم. بازی مقابل سایپا هم یک بازی در مسیر رسیدن به اهدافمان است. فراموش نکنید همچنان نبردی تا انتهای نامعلوم تا پایان فصل وجود خواهد داشت.
وی در ادامه تاکید کرد: امیدواریم تعداد زیادی از هو‌اد‌ا‌رانمان فردا به ورزشگاه بیایند. آنها به خاطر حمایت‌های بی دریغی که انجام می‌دهند استحقاق قهرمانی را دارند. دوست داریم این امکان را فراهم کنیم تا به صورت زنده بازی تیم محبوبشان را تماشا کنند.
برانکو در ادامه سخنان خود در این نشست، گفت: قبل از هر چیز از آقای طاهری تشکر می‌کنم که این امکان را برای هو‌اد‌ا‌ران فراهم کرده است تا هو‌اد‌ا‌ران به ورزشگاه بیایند. البته بیشتر از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارند تا هو‌اد‌ا‌ران ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را ببینند. انرژی بالا و انجام بازی‌های زیبا عواملی است که هو‌اد‌ا‌رانمان آنها را شناخته‌اند.
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: ما فقط روی بازی خودمان تمرکز کرده‌ایم. خودم و بازیکنان و باشگاه تمام تمرکزمان روی بازی‌ها است و به مسائل جانبی فکر نخواهیم کرد. ما با اطمینان کامل به داوران وارد زمین می شویم. البته فراموش نکنید پر‌سپولیس تا به این جای فصل بیشترین ضربه را از ناحیه داوری خورده است ، ولی همه این اشتباه‌ها را ما عمدی نمی‌دانیم. انتظار داریم تا آخر فصل هم همین گونه پیش برود به طوری که کمیته‌ داوران بهترین عملکرد را داشته باشند.
برانکو ادامه داد: من در دو داربی حضور داشته‌ام، داوران در این بازی‌ها بسیار خوب قضاوت کرده‌اند. تکرار می‌کنم قبول داریم اشتباه داوری وجود دارد اما اعتقاد داریم همه این اشتباهات انسانی است و عمدی در آن وجود ندارد. در آخرین داربی داوران عالی قضاوت کردند. بازیکنان هم بسیار جوانمردانه بازی کردند، امیدوارم که بعد از این همین‌گونه ادامه داشته باشد.
دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس پنج‌شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.