فهرست اصول‌گریان مورد تائید آیات یزدی و مصباح قرار گرفت

رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه گفت: فهرست اصول‌گرایان با محوریت آیت‌الله موحدی‌کرمانی و جامعه روحانیت مبارز تهران تشکیل شد و مورد تائید آیات یزدی و مصباح یزدی نیز قرار گرفت.

اسدالله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی در جلسه کانون اعضاء و طرفداران حزب موتلفه اسلامی که با حضور نامزدهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تهران برگزار شد، اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی در دو سال گذشته همه توان خود را برای وحدت اصولگرایان به کار برد و الحمدالله امروز می‌بینیم ائتلاف بزرگ اصولگرایان شکل گرفت و اصولگرایان به وحدت رسیدند.
وی افزود: فهرست اصول‌گرایان با محوریت آیت‌الله موحدی کرمانی و جامعه روحانیت مبارز تهران تشکیل شد و مورد تائید آیات یزدی و مصباح یزدی نیز قرار گرفت.
رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ائتلاف بزرگ اصولگرایان، اصلاح طلبان را گیج و استکبار جهانی را ناامید کرده است و مجموعه افرادی که معرفی شده اند در مجلس مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب بوده و کارآمد هستند.
بادامچیان افزود: باید به تمام افراد فهرست اصولگرایان رای داد زیرا در غیر اینصورت منجر به رای آوردن دیگران می شود.
مصباحی‌مقدم: باید در انتخابات مجلس خبرگان دقت کنیم زیرا خبرگان باید نفوذ ناپذیر و تاثیر ناپذیر باشند
همچنین در این نشست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، گفت: هر حکومتی در زمان غیبت امام زمان(ع) غیر از جمهوری اسلامی نا مشروع است و خداوند را شاکریم که امروز نعمت ولایت فقیه و نظام مبتنی بر جمهوریاسلامی داریم.
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی بخش‌ها مردم خود سرنوشتشان را تعیین کرده اند و از ابتدا که به رفراندوم با رای بالا آری گفتند تا به امروز نشان می دهد نظام متکی بر رای مردم بوده است.
مصباحی مقدم تاکید کرد: وظیفه مجلس خبرگان انتخاب رهبری است و مردم علما را انتخاب می‌کنند تا در مورد این موضوع مهم تصمیم بگیرند. ما از خبرگان تشکر می‌کنیم که بعد از رحلت امام خمینی(ره) با تدبیر و حکمت و با صلابت رهبری معین کردند که با شجاعت راه امام را ادامه می دهند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در طول انقلاب با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بحران های متعددی را پشت سر گذاشته ایم و نمونه آخر ان فتنه سال ۸۸ بود که خدا را به خاطر داشتن رهبر معظم انقلاب شکر می کنیم.
وی تصریح کرد: باید در انتخابات مجلس خبرگان دقت کنیم زیرا خبرگان باید نفوذ ناپذیر و تاثیر ناپذیر باشند. اینکه برخی می گویند چرا فلان عالم تائید صلاحیت شد و یا فلان شخص تائید نشده حرفی شرم آور است زیرا برخی ها می خواهند برای علما و بزرگان تعیین تکلیف کنند.

قریشی:هیئت های مذهبی در مقابل هر نوع نفوذی ایستاده اند
همچنین در این نشست عباس قریشی نامزد ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس بیان داشت: هیئت‌های مذهبی نقش موثری در انقلاب اسلامی داشتند و پس از انقلاب نیز همین هیاتی ها نقشی ویژه ایفا کرده اند.
وی افزود: اولین جریانی که جلوی فتنه سال ۸۸ ایستاد هیات های مذهبی بودند و امروز نیز که بحث بر سر انقلاب و ضد انقلاب است محکم در مقابل هر نوع نفوذی ایستاده اند و به وظیفه خود عمل می کنند.

آل اسحاق:راه برطرف شدن مشکلات کشور توجه به اقتصاد بومی است
یحیی آل اسحاق نیز در این نشست با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور بیان داشت: ما امروز در شرایط ویژه ای هستیم و برای نظام جمهوری اسلامی هزینه های زیادی داده ایم که این نظام استقرار پیدا کند و امروز مردم با رای خود ارزیابی از گذشته و برنامه ریزی برای آینده سرنوشت خود خواهند داشت.
وی افزود: روحیه موضوع بسیار مهمی برای انجام هر کاری است و باید مسیر انتخابات و تشکیل مجلس آینده نیز با روحیه‌ای قوی برای خدمت رسانی وارد شویم. باید با نشاط و شادابی در صحنه انتخابات حاضر شد.
آل اسحاق تاکید کرد: باید مقتضیات زمانی را ارزیابی کرده و بدانیم در این فضای فعلی که قطب‌های مختلفی در داخل و خارج از کشور مشغول کار هستند باید چه کاری انجام دهیم.
وی افزود: یاس و نا امیدی منجر به عقب ماندگی می شود، ما به حکم وظیفه در صحنه حاضر هستیم و باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.
آل اسحاق تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر موضوع نفوذ هشدار داده اند و دشمنان نیز به دنبال نفوذ از راه مسائل اقتصادی هستند به همین دلیل در مجلس آینده افرادی باید باشند که هم در مقابل توطئه دشمنان و نفوذ انها بایستند و هم شناخت خوبی از مشکلات اقتصادی داشته و با تجربیات خود بتوانند مشکلات اقتصادی به ویژه در حل موضوع بیکاری و معیشت مردم و رکود و تورم کار کنند.
وی افزود: امروز ما نسخه اقتصاد مقاومتی داریم. اقتصاد دانش و فن و حرفه است اما تنها حرف زدن در اقتصاد کافی نیست بلکه باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم. باید واقع نگر آرمان گرا باشیم.
آل اسحاق تاکید کرد: راه حل بر طرف شدن مشکلات در کشور این است که اقتصاد بومی را زیر خیمه آرمان و اعتقادات بر طرف کنیم و باید دراین زمینه کاری جدی انجام دهد.
وی افزود: متاسفانه در کشور علیرغم پیشرفت های خوبی که در تمامی حوزه ها به دست آورده ایم اما در اقتصاد لنگ مزنیم  و باید با برنامه و با حضور کسانی که اقتصاد را می شناسند در مجلس آینده به سمت رفع مشکلات قدم بر داشت.
آل اسحاق بیان داشت: ما درزمینه منابع مشکلی در کشور نداریم بلکه مشکل اصلی در نظام تدابیر اقتصادی است.

ناظمی اردکانی: راه صحیح مبارزه با رکورد توجه به اقتصاد مقاومتی است
همچنین در این نشست محمد ناظمی اردکانی دیگر نامزد ائتلاف بزرگ اصولگرایان نیز گفت: دشمنان از طرق مختلف سیاسی و اجتماعی همواره سعی بر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته اند اما هیچگاه موفق نشده اند یکی دیگر از راههای نفوذ انها به شکل نفوذ فرهگی است که باید بسیار مراقب باشیم.
وی افزود: امروز دهها و صدها ماهواره علیه انقلاب تبلیغ می‌کنند و دشمن سعی دارد اعتماد مردم را نسبت به نظام کم کند اما باز هم به در بسته خورده اند و همواره دیده ایم که مردم در صحنه کشور حضور دارند.
ناظمی اردکانی تصریح کرد: آخرین ترفند دشمن مسائل اقتصادی است .
وی افزود: بیکاری و نقدینگی سرگردان و فساد بانکی،تعطیلی پروژه های عمرانی و تعطیلی واحد های تولیدی جزو مشکلات بزرگ اقتصادی ما است که بخش عمده این مشکلات نه به خاطر تحریم ها بلکه عملکرد نادرست بوده است و برای حل معضل ها تنها راه نسخه مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است و افرادی باید به مجلس وارد شوند که چشمشان به دست دشمن نباشد.

رهبر:
فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های مجلس نهم ارائه کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که این مجلس کارهای خوبی برای زنان و خانواده انجام داده و امروز ما به دنبال مرکز عالی فراقوه ای زنان هستیم که طرح را خدمت مقام معظم رهبری نیز داده ایم.
وی افزود: باید بدانیم چه کسانی به مجلس باید وارد شوند تا بتوانیم درست رای دهیم، آیا می خواهیم مجلس ششم دیگری تشکیل شود که مواضع و عملکرد اش را مردم به خاطر دارند.
رهبر تاکید کرد: برخی‌ها که لایه های دوم و سوم با پرونده سفید در جریان اصلاح طلبی هستند در انتخابات حضور دارند اما در صورت رای آوری افکار پلید و سیاه خود را نشان خواهند داد.
زهره الهیان دیگر نامزد ائتلاف اصولگرایان نیز در این نشست به بیان عملکرد فعالیت های خود در دوره مجلس هشتم پرداخت و تاکید کرد:در عرصه قانونگذاری به مقوله خانواده کم توجه هستیم و در مجلس آینده باید این موضوع در دستور کار باشد.
وی افزود: متاسفانه در بسیاری از خانواده ها سبک زندگی غربی دارند و باید با برنامه ریزی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی می خواهند سبک زندگی اسلامی رواج پیدا کند.
همچنین مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این نشست به بیان عملکرد مجلس در حوزه اجتماعی پرداخت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.