عنایتی: تیم مظلومی زیبا بازی نمی‌کند

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان هنوز هم به فکر استقلال است و بازی‌های این تیم را با دقت نگاه می‌کند.

رضا عنایتی می گوید که  اگر استقلال پارسال به مشکل مالی نمی‌خورد به طور حتم با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان می‌شد. عنایتی همچنین می‌گوید تیم پارسال بسیار زیباتر از امسال بازی می‌کرد.
شما فصل پیش در استقلال بازی می‌کردی. بازی‌های این تیم را هنوز دنبال می‌کنی؟
به هرحال در این فصل همه تمرکزم روی موفقیت سیاه‌جامگان هست و تلاش می‌کنم تیم شهرم در لیگ برتر حفظ شود. در تیم با جدیت تمام تمرین می‌کنم ولی به هرحال استقلال هم تیم محبوبم است و بی‌تردید نتایج این تیم را دنبال می‌کنم. البته اگر فرصت کنم حتما بازی‌های این تیم را تماشا می‌کنم چون من عاشق استقلال هستم. این که از این تیم کنار گذاشته شدم یک موضوع حرفه‌ای است و من صد در صد هرکجا که بازی کنم برای موفقیت تیم محبوبم دعا می‌کنم.
بعد  از بازی با نفت عده‌ای از تماشاگران استقلال علیه بازیکنان شعار دادند و نسبت به بازی آنها انتقاد کردند. نظر تو در این باره چیست؟
متاسفانه جو بدی در فوتبال به راه افتاده است. همه فکر می‌کنند بازیکنان پول بی حساب و کتاب در می آورند در حالی که هرگز اینطور نیست. بازیکنان فوتبال افراد زحمت کشی هستند و خیلی تلاش کرده‌اند تا به این جا رسیده‌اند. نباید هواداران به خاطر یک باخت زحمت بازیکنان را فراموش کنند. هر بازیکنی احترام دارد. تماشاگران باید پشت تیم و بازیکنان باشند تا آنها بتوانند در زمین بازی بهترین عملکرد خود را داشته باشند.
اما دقیقا این فصل دارد اتفاق‌های فصل گذشته برای استقلال تکرار می‌شود. اول فصل خوب و در نهایت پایان نا امید کننده.
طبیعی است وقتی مشکلات مالی در تیمی شروع می‌شود اوضاع همینی است که می‌بینید. ما فصل گذشته شرایط بسیار خوبی داشتیم ولی مشکلات مالی شروع شد و ما بازی‌ها را از دست دادیم. ما در ۶ بازی اول نیم فصل دوم همه بازی‌ها را بردیم و تنها یک مساوی بدست آوردیم ولی درست مشکلات ما از زمانی شروع شد که بی‌پولی سراغ تیم آمد. در این شرایط تیم ما کاملا به هم ریخت. من فکر می‌کنم ما فصل گذشته راحت می‌توانستیم قهرمان شویم.
پس اعتقاد داری استقلال می‌توانست قهرمان شود. درست است؟
بله صد در صد همینطور است. ما فصل گذشته بازی‌های زیبایی را انجام می‌دادیم و بازیکنان هم همه برای تیم زحمت می‌کشیدند. مشکلات مالی روحیه بازیکنان ما را به هم ریخت و باعث شد حاشیه‌های مختلف سراغ استقلال بیاید. ما راحت می‌توانستیم با هفت هشت امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان شویم اما به ما این اجازه را ندادند. مشکلات مالی روح و روان تیم ما را به ریخت و ما دیگر نتوانستیم تا آخر فصل حاشیه‌های تیم را جمع کنیم.
از نظر تو استقلال امسال زیبا بازی نمی‌کند؟
شرایط استقلال در این فصل و فصل گذشته از نظر مشکلات مالی دقیقا شبیه به هم است اما از نظر شکل بازی زمین تا آسمان با هم فرق دارد. استقلال سال گذشته بازی‌های زیبایی انجام می‌دهد اما امسال اینطور نیست. تماشاگران استقلال در این فصل از شکل بازی کردن استقلال شاکی هستند و این نشان می‌دهد تیم امسال  خوب بازی نمی‌کند. بی انصافی است اگر تیم امسال را با پارسال مقایسه کنیم چون تیم ما بازی بهتری را به نمایش می‌گذاشت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.