​استقلالی‌های پرسپولیسی؛ همه بر علیه مظلومی!

تعدادی از بازیکنان و مربیان سابق استقلال، این روزها روبروی مظلومی قرار گرفته‌اند و تیم رقیب تمجید می‌کنند.

اگر مظلومی بتواند اعتراض تماشاگران تیمش را تحمل کند، تحمل حمایت استقلالی‌های مشهور از پرسپولیس برانکو برایش دشوار خواهد بود. در روزهای اخیر، بعضی از پیشکسوتان استقلال با حمایت از سبک بازی پرسپولیس، غیر مستقیم به مظلومی طعنه زده‌اند. دو نفر از آن‌ها، قلعه‌نویی و منصوریان بزرگترین آلترناتیوهای مظلومی برای نیمکت استقلال هستند. پاشازاده هم یکی از کاندیداهای نیمکت استقلال در این فصل بود. این تمجیدها در اوج کری و رقابت دو تیم، می‌تواند امتیاز ویژه‌ای برای رقیب باشد.
امیر قلعه‌نویی: «می‌خواهم تراکتور را در مسیر پرسپولیس قرار دهم.»
علیرضا منصوریان: «تنها تیمى که توانست نفت را این قدر اذیت کند تیم پرسپولیس بوده و به این دلیل این تیم شانس اول قهرمانى است. همه بازی های پرسپولیس را آنالیز می کنم تا متوجه شود راز موفقیت پرسپولیس در حمله و دفاع چیست.»
مهدی پاشازاده: «ما مشکلات استقلال را نمی دانیم اما متاسفانه این تیم خوب بازی نمی کند. من هیجانی در بازی استقلال نمی بینم. باید واقعیت را بیان کنم، من لذتی که در بازی پرسپولیس و بازی ذوب آهن می بینم، در تیم خودم استقلال نمی بینم.»
شاهرخ بیانی: «به نظر من امسال در لیگ پرسپولیس و ذوب آهن بهترین تیم ها هستند و پرسپولیس بهترین فوتبال لیگ را انجام می‌دهد.»
پرویز برومند: «برای پرشدن ورزشگاه هم باید ستاره باشد و هم تیم زیبا بازی کند. آبی و قرمز مدت‌هاست ستاره ندارند اما پرسپولیس حداقل خوب بازی می‌کند. این نمایش بی‌روح استقلال دیدن ندارد.»

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.