​راموس: زیدان یعنی انرژی مثبت!

کاپیتان رئال مادرید از پیروزی که تیمش برابر رم به دست آورد بسیار خوشحال است و از نقش پررنگ سرمربی تیم سخن به میان آورد.

رئال مادرید در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروزی ارزشمندی را به دست آورد. این تیم که در خانه رم به میدان رفت توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا شانس زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد.
سرخیو راموس، کاپیتان رئال یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت و اجازه نداد خط حمله قدرتمند رم دروازه تیمش را باز کند. او بعد از پایان بازی گفت: گام بسیار مهمی را برای صعود به دور بعد برداشتیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم شایسته پیروزی در این بازی هستیم. خواسته های زیدان در نیمه نخست کاملا روشن بود. او از ما خواست کنترل توپ و میدان را به دست بگیریم و از حریف کارت دریافت نکنیم. خوشبختانه با ارائه یک بازی حساب شده پیروز شدیم.
راموس در ادامه سخنانش به ستایش از زین الدین زیدان پرداخت و گفت: زیدان گذشته از اینکه یک بازیکن و مربی بزرگ است بلکه حضورش در نیمکت رئال به ما انرژی مثبت می دهد.
او در پایان سخنانش هم گفت: گل نخست رونالدو بسیار مهم بود و به ما این اعتماد به نفس را داد که می توانیم پیروز شویم. خسه هم با انگیزه بسیار بالایی وارد میدان شد و بعید بود چنین انگیزه‌ای منجر به گل نمی‌شد. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.