درخواست ۱۰۰ میلیارد تومانی وزارت ورزش از دولت برای المپیکی‌ها

وزیر ورزش و جوانان از درخواست ۱۰۰ میلیارد تومانی این وزارتخانه ازدولت برای بازی‌های المپیک خبر داد و گفت: با توجه به حضور ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ خواستار این میزان کمک از دولت شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در هفتاد و چهارمین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان توجه به المپیک و پارالمپیک را یک راهبرد مهم برای این وزارتخانه دانست و افزود: با حمایت‌های دولت پاداش قهرمانان برای المپیک و پارالمپیک آینده رشد قابل توجهی خواهد یافت و امیدوارم ورزش مثل همیشه موجب شادی مردم شود.
گودرزی موضوع المپیک را برای دولت با اهمیت خواند و از تمامی معاونان وزارتخانه خواست به طور منظم به اردوهای تیم‌های ملی ایران در راه المپیک آینده سر بزنند و با قهرمانان و مربیان و مسئولان فدراسیون‌ها همراهی و همدلی‌ها بیشتر شود. 
وی در ادامه این نشست یاداور شد: نگاه مبنایی ما در دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان، تخصص‌گرایی در انتخاب مدیران، برجسته شدن موضوع ورزش پاک و معرفتی در کنار توجه به مسئله مهم استعدادیابی، توسعه ورزش برای همه، آمایش سرزمینی و بسط و توسعه مناسب و حرفه‌ای ورزش بانوان و حرکت در پیشبرد برنامه‌های ورزشی توام با آرامش و دوری از حواشی است.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.