تیموریان: می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

هافبک سایپا گفت: بعد از گلی که پرسپولیس زد در ادامه ۹۰ دقیقه بازی تمام و کمال در اختیار ما بود و می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

آندرانیک تیموریان پس از تساوی سایپا و پرسپولیس در خصوص صحنه‌ای که معتقد بود داور باید پنالتی بگیرد، اما خطای هند بازیکنان پرسپولیس در بیرون از محوطه گرفته شد، گفت: در آن صحنه بازیکنان پرسپولیس خطای هند کردند که کمک داور و آقای زرگر بیرون از محوطه خطا اعلام کردند و من نظری در این خصوص ندارم.
وی افزود: در مجموع فکر می‌کنم داور در این بازی خوب سوت زد و البته بعضی مواقع شاید فشار تماشاگران باعث شد اشتباه کند اما منظورم این نیست که به نفع پرسپولیس سوت زد؛ فقط شاید سوت‌ها یک مقدار سمت و سو داشت. در یکی دو صحنه داور اشتباه غیرعمدی کرد که این هم طبیعی بود و فکر می‌کنم قضاوت مشکلی نداشت.
هافبک سایپا درباره صحنه‌ای که باعث اخراج مجید جلالی شد، گفت: روزبه شاه‌علیدوست پاس رو به عقبی را با دفع توپ به حامد فلاح‌زاده داد که او هم توپ را گرفت اما در ادامه داور متوجه شد که به اشتباه خطا گرفته و نظرش را هم برگرداند.
تیموریان درباره اینکه آیا موافق است که داوری‌ها به نفع تیم خاصی تغییر کرده، خاطرنشان کرد: امروز اتفاق خاصی رخ نداد.
وی در خصوص شرایط بازی گفت: بعد از گلی که پرسپولیس زد در ادامه ۹۰ دقیقه بازی تمام و کمال در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه فقط یک موقعیت تبدیل به گل شد. می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم و البته پرسپولیس هم می‌توانست برنده این بازی باشد. آنها مقابل ۸۰ هزار تماشاگر خود بازی خوبی انجام دادند و شرایط‌شان امروز مطلوب بود.
هافبک سایپا درباره اینکه تیمش می‌توانست از امتیاز میزبانی استفاده کند، اما این‌طور نشد، اظهار داشت: مجموعه باشگاه سایپا تصمیم گرفتند تا دوستان فوتبال‌دوست بتوانند از نزدیک بازی تیم‌شان را تماشا کنند، سایپا که هیچ وقت ۸۰ هزار تماشاگر ندارد و به نظرم این حق تماشاگران است که بیایند و بازی تیم‌شان را ببینند. فقط بهتر است تماشاگران ادب را بهتر و بیشتر رعایت کنند اما باز هم معتقدم فوتبال همین است و بعضی مواقع اسیر احساسات می‌شوند. همه ما باید سعی کنیم این احساسات را کنترل کنیم.
تیموریان در خصوص اینکه به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران درباره استعفای کارلوس کی‌روش چه نظری دارد، گفت: با رفتن کی‌روش تیم ملی لطمه بزرگی خواهد خورد، چیزهایی که او خواسته هنوز برآورده نشده است و خودتان ببینید که کمپ تیم ملی به چه شکل درآمده و ما زمین تمرین هم نداریم، امکانات نسبت به قبل افتضاح شده و پیش از دو بازی‌مان در مقدماتی جام جهانی اردویی هم نداریم.
کاپیتان تیم ملی عنوان کرد: سخت است که یک نفره مقابل این همه مشکلات بخواهید بایستید و بجنگید و به نظرم اکنون فرصتی است که آقایانی که می‌توانند؛ بیایند، این گوی و این میدان.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.