واکنش مدیربرنامه‌های بنیتس به خبر احتمال مجازات شدن رافا از سوی رئالی‌ها

مدیربرنامه‌های سرمربی پیشین رئال مادرید شایعه احتمال مجازات شدن این مرد اسپانیایی از سوی رئالی‌ها را رد کرد.

مانوئل گارسیا کیلون، مدیربرنامه‌های رافائل بنیتس شایعه احتمال مجازات شدن سرمربی پیشین کهکشانی‌ها از سوی فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید را رد کرد.
اخیراً نشریه اسپانیایی اکونومیستا ادعا کرده است که بنیتس به خاطر عمل نکردن به تعهدش به پرس برای انتقاد نکردن از او پس از اخراجش از رئال مادرید – اتفاقی در مصاحبه بنیتس با گری لینکر مجری شبکه BT Sport رخ داد – امکان دارد مجازات شود و مابقی حقوقش را از رئالی‌‌ها دریافت نکند.
مانوئل گارسیا کیلون اما این موضوع را رد کرد و اظهار داشت: رافا پیش از این طلبش را از رئال مادرید گرفته است.
در همین حال نشریه مارکای اسپانیا نیز با استناد به ادعای نزدیکان بنیتس نوشته است که موضوع غرامت فسخ قرارداد، مربی سابق لیورپول با رئالی‌ها پیش از این حل و فصل شده است و هیچ بندی هم در قرارداد او با بنیتس وجود ندارد که این مرد ۵۵ ساله را از اظهارنظر درباره کارفرمایان اخیرش منع کند.
آنها همچنین تأکید کرده‌اند که در گفت‌و‌گوی بنیتس با لینکر، او هیچ اظهارنظر اهانت‌‌آمیز یا انتقاد‌‌آمیزی علیه پرس انجام نداده است که باعث ایجاد تشنج در رختکن کهکشانی‌‌ها شود.
بنیتس تابستان سال ۲۰۱۵ با رئال مادرید قراردادی سه ساله بست، اما بر طبق آن قرارداد او در صورت اخراج شدن از این تیم تنها به اندازه یک فصل از رئالی‌ها حقوق خواهد گرفت. طبق ادعای کیلون، بنیتس هیچ طلب پرداخت‌نشده‌ای از رئالی‌ها ندارد و گفت‌و‌گویش با لینکر نیز هیچ تأثیری روی غرامتی که باید از مادریدی‌ها بگیرد نخواهد گذاشت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.