خبر بد برای پرسپولیسی ها؛ احتمال پیوستن برانکو به یک تیم اماراتی

سرمربی کروات پرسپولیس اعلام کرده بود تا آخر فصل منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد نمی‌ماند و اگر پیشنهادی به دستش برسد بررسی‌اش می‌کند که ظاهرا این اتفاق در حال رخ دادن است.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی ناامیدکننده مقابل سایپا سه روز به تیمش استراحت داد و خودش هم از این فرصت استفاده کرد تا تنی بیاساید و فارغ از فوتبال استراحتی بکند.
این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می‌شد پروفسور در تهران می‌ماند و قصد مسافرت ندارد اما او دیشب همراه با دستیاران کرواتش به امارات رفت.
برانکو دیروز اعلام کرد برای استراحت و رسیدن به کارهای شخصی‌اش به امارات می‌رود اما ظاهرا خبرهای دیگری در راه است. بر خلاف اخبار منتشره، پروفسور به دوبی نرفته و راهی ابوظبی شده و گفته می‌شود در پایتخت امارات مذاکراتی خواهد داشت که به تیم فصل آینده او می‌تواند ارتباط داشته باشد.
برانکو چندی قبل در گفتگویی دوستانه اعلام کرده بود تا آخر فصل منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد پرسپولیس نمی‌ماند و اگر پیشنهادی به دستش برسد بررسی‌اش می‌کند که ظاهرا این اتفاق در حال رخ دادن است.
گفتنی است برانکو سابقه خوبی در فوتبال امارات ندارد و بعد از چند هفته کار در الوحده از مربیگری این تیم برکنار شده بود که خودش گفته شیخ باشگاه الوحده در چینش ترکیب دخالت می‌کرده وگرنه خودش مشکل فنی نداشته است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.