عارف: بیکار نیستم که ۲۴ساعته از بی‌بی‌سی اعلام برائت کنم

رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پاسخ به «رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که اگر دشمن از کسی حمایت کرد شما به آن شک بکنید، نظر شما در این باره چیست؟» گفت: قطعاً آقا درست می‌گویند.

محمدرضا عارف در پاسخ به سؤالی درباره حمایت رسانه‌های بیگانه همچون بی‌بی‌سی انگلیس از لیست اصلاح طلبان و آقای هاشمی، گفت: کی حرف‌های بی‌بی‌سی برای ما مستند بوده است؟ آیا بی‌بی‌سی به‌دنبال خیر و صلاح کشور ماست؟
وی در پاسخ به این سؤال که چرا بی‌بی‌سی از اصلاح طلبان حمایت می‌کند، تصریح کرد: آنها حرف خودشان را می‌زنند.
عارف در پاسخ به این سؤال که چرا رسانه‌های بیگانه درباره اصولگرایان از این حرف‌ها نمی‌زنند، گفت: آنها برای ایجاد فتنه و تفرقه این کار را می‌کنند؛ برای اینکه چهره‌های مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه را زیر سؤال ببرند و حالا یک عده هم تکلیف شرعی خود می‌دانند که به این امر دامن بزنند.
معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به "رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که اگر دشمن از کسی حمایت کرد شما به آن شک بکنید، نظر شما در این باره چیست؟" گفت: قطعاً آقا درست می‌گویند. اگر دشمن بخواهد شیطنت بکند چی؟ یکی از راه‌‌های نفوذ، شیطنت‌کردن و تفرقه انداختن است. البته فرمایش رهبر انقلاب فصل الخطاب است و باید همه به آن توجه کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال "چرا از رسانه‌های بیگانه و بی‌بی‌سی اعلام برائت رسمی نمی‌کنید؟" به این گفته بسنده کرد "از چه‌چیزی اعلام برائت کنیم؛ من ۲۴ساعته باید از بی‌بی‌سی اعلام برائت رسمی کنم؟ بیکارم؟
عارف در پاسخ به مطلبی درباره اینکه برخی دولتی‌ها گفته‌اند "اگر حتی شما رأی هم بیاورید ما از لاریجانی برای ریاست مجلس حمایت می‌کنیم" گفت: این مباحث برای بعد از پیروزی و ورود به مجلس است؛ زمانی که فراکسیون‌ها شکل بگیرند.

بخش فارسی «بی‌بی‌سی» رسانه سلطنتی انگلیس اخیراً با دعوت از برخی اصلاح‌طلبان فراری همچون «نورالدین پیرمؤذن» نماینده مجلس ششم، رسماً به تعریف و تمجید از لیست جریان اصلاح‌طلب پرداخته بود. همچنین این رسانه سلطنتی در روزهای گذشته تلاش گسترده‌ای را برای رأی نیاوردن فقهایی همچون علامه مصباح و آیات عظام جنتی و یزدی در انتخابات مجلس خبرگان انجام داده است.
هفته گذشته رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار  با جمعی از مردم آذربایجان شرقی با اشاره به ورود صریح رسانه‌های دشمن از جمله «بی‌بی‌سی» به جبهه‌بندی داخلی انتخابات و اینکه «دشمن دستورالعمل می‌دهد که به چه‌کسی رأی بدهید یا ندهید» فرموده بودند: رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل می‌دهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران… اینکه ما عرض می‌کنیم در انتخابات، مردم با بصیرت، با آگاهی، با دانایی وارد بشوند، به‌خاطر این است؛ بدانند دشمن چه می‌خواهد؛ وقتی شما دانستی دشمن چه می‌خواهد، عکس او عمل می‌کنی؛ معلوم است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.