سالک: رقابت سنگینی برای تصدی کرسی‌های بهارستان وجود دارد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده برحسب اطلاعاتی که کسب کرده‌ام به این موضوع رسیده‌ام که تحرک خوبی در جامعه حتی در شهرها و روستاها برای انتخابات بوجود آمده است که این موضوع حکایت از حاکم بودن مردم سالاری به بهترین شکل ممکن در کشورمان است.

حجت‌الاسلام احمد سالک نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره فضای انتخاباتی کشور اظهار کرد: بنده برحسب اطلاعاتی که کسب کرده‌ام به این موضوع رسیده‌ام که تحرک خوبی در جامعه حتی در شهرها و روستاها برای انتخابات بوجود آمده است که این موضوع حکایت از حاکم بودن مردم سالاری به بهترین شکل ممکن در کشورمان است.
وی افزود: جریانات و تشکل‌های سیاسی به شکل‌های مختلف برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و رقابت بسیار سنگینی برای تصدی کرسی‌های بهارستان بوجود آمده است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: بدون شک با توجه به فضای رقابتی که امروز در بین جریانات سیاسی در کشورمان حاکم شده است شاهد انتخاباتی پرشور نیز خواهیم بود.
سالک تأکید کرد: انتظار می‌رود در فضای رقابتی فعلی نامزدها و داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان و رهبری به گونه‌ای عمل کنند که مردم بتوانند به بهترین شکل ممکن در راستای انتخاب گزینه اصلح وارد عمل شوند.
وی تصریح کرد: زمینه و بستر برای رقابتی شدن انتخابات بخصوص انتخابات مجلس در حالی حاضر به دلیل حضور طیف‌های مختلف سیاسی فراهم است از این رو امیدوار هستیم بر این اساس نمایندگانی شایسته به مجلس دهم راه پیدا کنند.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.