اصغرزاده: مردم ایران قدر فرصت طلایی انتخابات را می دانند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخابات در تاریخ معاصر ایران نقش یک موتور محرکه را دارد که همه مردم از این فرصت طلایی برای مشارکت استفاده می کنند و قدر آن را می دانند.

ابراهیم اصغرزاده شنبه شب در دومین همایش اصلاح طلبان استان البرز در سالن اجتماعات گلشهر کرج افزود: در انتخابات هفتم اسفند همه ایرانیان با هر نگاه سیاسی باید بیایند و از حق قانونی خود که همان انتخاب افراد شاخص و توانمند برای راهیابی به خانه ملت است، دفاع کنند.
وی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات به رغم همه مسائل باید در شعبه های اخذ رای حاضر شویم و یک گام اساسی برای تشکیل یک مجلس قوی که با تمام وجود برای مردم کار کند برداریم.
اصغرزاده از مجلس دهم به عنوان یک فرصت مناسب برای برون رفت از مسائل و بسیاری از نامهربانی ها یاد کرد و گفت:مهربانی با صندوق های رای در این دوره از انتخابات به معنای این است که در انتخاب نامزدها، نسخه ای تعاملی و عقلانی داشته باشیم تا گامی درست در این مشارکت سیاسی برداشته شود زیرا کشور به این رویکرد مهم نیاز دارد.
این فعال سیاسی گفت: مشارکت فعالانه در انتخابات یکی از نشانه های جامعه مدنی است که مردم با مفهوم و نقش انتخابات و قانون گرایی آشنا و خودشان با هر رای در سرنوشت کشور سهیم می شوند.
وی در ادامه به حقوق شهروندی، ثبات سیاسی کشور، رشد اقتصادی در پسا برجام، نقش نمایندگان مجلس در هموار کردن بستر حمایتی در توسعه اشاره کرد و یادآور شد: مجلسی می تواند در این عرصه کارآمدی نشان دهد که مقتدر با چند فراکسیونی باشد.
این فعال سیاسی از اراده ملت در انتخاب نمایندگانی توانمند و متخصص برای حضور در مجلس که حاصل عصاره یک حرکت ملی است بعنوان یک گام اساسی یاد کرد و ادامه داد: انتخابات بهار فعالیت های سیاسی در کشور است که فعالان سیاسی برای افزایش مشارکت مردم در این عرصه مهم و سرنوشت ساز کار می کنند ولی آنچه حرف اول و آخر را می زند رای مردم است پس باید مشارکتی فعال داشته باشیم زیرا رای ما صدای ماست.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.