مکانی: آرزو می‌کنم بتوانم شماره یک تیم ملی ایران شوم

دروازه بان پر حاشیه پرسپولیس می گوید اسمش به معنی نجات دهنده است و دوست دارد نجات دهنده باشد.

سوشا مکانی دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس در یک گفت‌وگوی ویدئویی شرکت کرد و حرف‌هایی زد که بخشی از آن تازگی داشت. شما می‌توانید متن این مصاحبه را بخوانید:
* من اهل سروصدا نیستم. البته می‌گویند سر و صدا زیاد دارم که این‌طور نیست. اتفاقاً اهل حاشیه هم نیستم اما حاشیه همیشه به سراغ من می‌‌آید.
* سوشا به معنای نجات‌دهنده است و من واقعاً دوست دارم سوشا باشم. اصلاً دروازه‌بان یعنی نجات‌دهنده.
* نقطه ضعف بزرگ من به گفته دور و بری‌هایم این است که خیلی زود عصبانی می‌شوم و عصبانیتم خیلی زود فروکش می‌کند.
* نقطه قوتم هم اعتماد به نفس است. به قول قدیمی‌ها خیلی وقت‌ها به مو رسیده‌ام اما پاره نشدم.
* عدد ۷ را خیلی دوست دارم اما عدد یک که عدد خودم است را هم دوست دارم.
* در مورد عدد ۴ باید بگویم معمولاً به مسائل جعلی فکر نمی‌کنم اما اگر برخی از این ماجرا ناراحت می‌شوند، به آن هم فکر می‌کنم.
* دیگر برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم. کری‌خوانی از نوع خوبش را دوست داشتم اما نمی‌دانم کری‌خوانی‌های من چه اتفاق بزرگی تلقی شده بود و داشت توهین‌ها افزایش می‌یافت که دیگر گفتم کری نمی‌خوانم.
* گل گرفتن از دیگران به عنوان هدیه را خیلی دوست دارم. حتماً که نباید دخترها عاشق گرفتن گل باشند، من هم گرفتن گل را دوست دارم.
* این روزها ترانه‌ای از محمد علیزاده را زیاد گوش می‌دهم «تو دریایی و من همه‌‌اش فکر آب» اتفاقاً پدرم هم ناخدای کشتی بود که بازنشسته شد. من بچه دریا و بندرانزلی هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.
* نمی‌دانم در مورد مرگ هادی نوروزی چه باید بگویم. امیدوارم هانی نوروزی خیلی زود بتواند جای خالی پدرش را پُر کند.
* از اینکه فوتبال باعث شود احترام‌ها بین اهالی فوتبال از هواداران و بازیکنان گرفته تا مربیان از بین برود واقعاً ناراحت می‌شوم.
* من همیشه این اتفاق در زندگیم افتاده که کسی مرا از نزدیک نمی‌شناخته اما از من بدش می‌آمد. دلیل این قضیه شاید این باشد که شخصیت بیرون و داخل فوتبال با هم فرق دارند. درون زمین، ممکن است تلاش کنید و عصبی شوید، داد بزنید اما اینها به معنای آن نیست که شما همیشه عصبی باشید یا بداخلاقی کنید. من دوست دارم خارج از فضای فوتبال، آرامش داشته باشم و همیشه این کار را انجام می‌دهم. هرگز در زندگی دیگران سرک نکشیدم.
* کسی که می‌خواهد شخصیت مرا قضاوت کند، بهتر است اول زندگی شخصی مرا از نزدیک ببیند و بفهمند که سوشا چه شخصیت و کاراکتری دارد، بعد در مورد من قضاوت کنند.
* در زندگیم به کسانی که احترام متقابل را رعایت نمی‌کنند و این موضوع را فراموش کرده‌اند کارت زرد نشان می‌دهم.
* کارت قرمز را فقط به گروهی نشان می‌دهم که ادعا رفاقت دارند و در عمل رفیق نیستند.
آرزو می‌کنم بتوانم یک روز شماره یک تیم ملی ایران شوم و بازی‌های زیادی برای تیمم ملی داشته باشم و مثمر ثمر باشم. این موضوع را همه دوست دارند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.