سرلشگر فیروزآبادی: رزمایش موشکی سپاه میزان توان نیروهای مسلح را به دشمنان نشان می‌دهد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی در اسفندماه امسال، گفت: رزمایش موشکی ترکیبی از آزمایش انواع موشک‌هاست که با هدف آموزش، پژوهش، ارزیابی زمانی، شناسایی محصول جدید و تحویل کالا صورت می‌گیرد.

سردار سرلشگر فیروزآبادی در حاشیه اولین جلسه شورای هماهنگی سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان در جمع خبرنگاران،‌اظهار کرد: رزمایش موشکی سپاه ویژگی ممتازی از سایر رزمایش‌های نیروهای مسلح ندارد.
وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح به دلایل مختلف و بر اساس زمان‌بندی رزمایش‌های مختلف را اجرا می‌کنند، توضیح داد: یکی از اهداف برگزاری رزمایش‌ها، آموزش عملی برای استفاده از وسایل رزمی مدرن و ارزیابی عملکردها در این راستا است.
وی افزود: هدف دیگر از برگزاری رزمایش‌های موشکی تست سلاح‌ها و مواد صنعتی تولید شده است که هر چند ماه یک بار باید بررسی شود. همچنین وزارت دفاع دو دسته آزمایش یکی در مراحل ساخت و یکی زمان تحویل سلاح‌های انجام می‌دهد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: این رزمایش نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و زنده بودن نیروهای مسلح است و میزان توان نیروهای مسلح را به دشمنان نشان می‌دهد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.