احتمال تعطیلی مدارس در چهارشنبه آلوده زمستانی

با توجه به تداوم کاهش آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها در استان تهران، احتمال تعطیلی چهارمین روز مدارس در چهارشنبه دومین روز زمستان داده می‌شود.

آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها که کام مردم کلان‌شهرها و به ویژه استان تهران را تلخ کرده همچنان ادامه دارد و فردا (چهارشنبه) نیز اوضاع بر همین منوال خواهد بود و حتی وخیم‌تر می‌شود.
پدیده آلودگی هوا که از روزهای آخرین فصل پاییز آغاز شده بود باعث شد تا زنگ خطری برای مسئولان امر باشد و به فکر چاره‌ای برای مردم، به خصوص کودکان و نوجوانان باشند.
کمیته کاهش آلودگی هوا و مسئولان دستگاه‌های ذیربط ابتدای هفته جلسه‌ای درباره راه‌های بهبود وضعیت آلودگی را برگزار کردند و سرانجام با تعیین چند مصوبه که یکی از آن‌ها احتمال تعطیلی مدارس بود به کار خود پایان دادند.
تعطیلی مدارس سرانجام در روز یکشنبه بیست و نهم آذر انجام گرفت و به دنبال آن روز دوشنبه سی آذر نیز مدارس استان تهران تعطیل شد.
مسئولان هواشناسی و محیط زیست استان تهران که پیش‌بینی تنها دو روز آلودگی هوا را کرده بودند از تداوم آلودگی در روزهای اعلام‌شده خبر دادند.
به دنبال این موضوع و با توجه به تصمیم جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا امروز(سه شنبه) نیز مدارس تهران از جانب مسئولان امر تعطیل شد.
حال با توجه به ادامه آلودگی‌ها و افزایش غلظت آلاینده‌ها احتمال تعطیلی مدارس در روز آتی نیز می‌رود.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.