صالح:در چینش داوران دقت کنند تا شائبه‌ای ایجاد نشود

مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که بازیکنان تصور کردند بازی ساده‌ای مقابل گسترش فولاد تبریز در پیش دارند.

مجید صالح در خصوص افت استقلال در نیمه دوم بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازیکنان ما فکر کردند که چون حریف با ۲ گل عقب است و ۱۰ نفره شده، بازی ساده‌ای در پیش دارند. در چنین وضعیتی، تیم‌هایی که ۱۰ نفره می‌شوند انرژی بیشتری می‌گذارند. این اتفاق برای ما هم افتاد و در بازی با صبای قم یک نیمه بیشتر ۱۰ نفره بازی کردیم و نمایش خوبی هم داشتیم.
وی افزود: وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود، برای اینکه جای بازیکنی که اخراج شده است را پر کند، باانگیزه‌تر بازی می‌کند. به لحاظ آماری نیمه دوم را باختیم و از این وضعیت راضی نیستیم. باید به لحاظ روحی – روانی بیشتر کار کنیم تا دیگر این اتفاقات نیفتد. یک موقعیت تک به تک از دست دادیم و اگر گل سوم را به ثمر می‌رساندیم شاید نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد. گل را هم وقتی دریافت کردیم که در بازی با پرسپولیس و نفت‌تهران هم در نیم فصل اول در چنین زمانی گل خورده بودیم و همه چیز را از دست دادیم. وقتی یکی دو بار چنین اتفاقی می‌افتد باید تجربه شده و دیگر تکرار نشود.
مربی استقلال در مورد حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: از آنها تشکر می‌کنیم که برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمدند. هواداران نشان دادند که با تیم آشتی هستند. بازیکنان استقلال تلاش کردند که تیم به صدر جدول بازگردد تا هواداران را خوشحال کنند.
صالح در خصوص اعتراض پرویز مظلومی به داوری‌ هفته گذشته مقابل نفت‌ تهران خاطرنشان کرد: در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفتم بهتر است کمیته یا دپارتمان داوری یک وقت ویژه برای داوران بگذارند و در چینش آنها دقت کنند تا شائبه ایجاد نشود. اینکه ممکن است داوران هم اشتباه کنند، هیچ شکی در آن نیست اما بهتر است اشتباهات کمتر باشد.
وی در مورد اظهارات امید ابراهیمی پس از دیدار با استقلال اهواز مبنی بر اینکه استقلال در تعطیلات نیم فصل خوب تمرین نکرد، به تسنیم گفت: منظور ابراهیمی این بود که بازیکنان خوب تمرین نکردند، نه اینکه تیم خوب تمرین نکرده است. تمرینات ما تغییر نکرده و بهتر هم شده است. ما هم تغییری نکرده‌ایم و همان مربیان نیم فصل اول هستیم. ابراهیمی جزو بازیکنانی است که در تمرینات هم خوب و جدی تمرین می‌کند و منظورش به خوب تمرین نکردن بازیکنان برمی‌گشت.
صالح درباره برنامه‌های استقلال در تطعیلات لیگ عنوان کرد: به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی هستیم اما چیزی مشخص نیست. احتمال دارد آخر هفته یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.