محجوب: زنجانی می‌خواست ۱۳۷ شرکت شستا را با شیوه‌های غیرقانونی صاحب شود

دبیرکل خانه کارگر گفت: امیدواریم حرکت «صدای آزادگی» که خود یکی از بزرگترین نمادهای حرکت حزبی است بنایی شود تا احزاب نه بر گورستان قدرت بلکه بر اساس سیاست‌ورزی با قصد عدالت سیاسی تشکیل شوند.

علیرضا محجوب که در نشست ستاد انتخاباتی «حزب صدای آزادگی» حضور یافته بود، اظهار داشت: حزب در ایران به عنوان کانون اختلاف‌ها شناخته می‌شود، در صورتی که حزب باید به احزاب احترام گذاشت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برجام جز موفقیت‌های بزرگ دولت و هنر دیپلماسی است، افزود: با اینکه از برجام به عنوان شاخصی برای موفقیت‌های اقتصادی یاد کنیم، مخالفم.
او افزود: ما در اقتصاد کشور دچار رکود تورمی هستیم و واحدهای اقتصادی در دولت گذشته یک به یک تعطیلی این در حالی بود که بیشترین میزان درآمد ارزی و واردات را نسبت به کل تاریخ داشتیم که این خود تورم‌زاست.
محجوب با بیان اینکه اگر دولت فعلی‌‌ همان راه دولت گذشته را در واردات پیش بگیرد و بخواهد مشکل رکود را با را به سمت سرمایه‌گذاری خارجی حل کند، ما نمایندگان مجلس شدیداً مخالفت خواهیم کرد، زیرا زیان آن بیشتر از سودش است.
رئیس فراکسیون کارگری با اشاره با فساد گسترده اقتصادی در دولت گذشته گفت: در دولت گذشته افرادی مثل بابک زنجانی به وجود آمدند که بار‌ها از او تقدیر شد اما همین بابک زنجانی می‌خواست ۱۳۷ شرکت زیرمجموعه شستا را با شیوه‌های غیر قانونی که نه در آن خریدار وجود داشت و نه فروشنده‌، صاحب شود.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.