حداد عادل : انتخابات به ملت هویت سیاسی می دهد

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان این که انتخابات قوام دهنده هویت سیاسی و ملیت مردم است گفت: انتخابات باعث می شود که هویت سیاسی به ملت داده شود.

غلامعلی حداد عادل عصر یکشنبه در همایش اصولگرایان در مسجد بقیه الله افزود: اولین شعار ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و انتخابات مظهر این دستاورد بزرگ است.
وی ادامه داد: استقلال یعنی آزادی یک ملت و آزادی یعنی استقلال یک فرد؛ فرد آزادانه به هر کسی که بخواهد رای می دهد و ملت مجلس مستقل انتخاب می کند. 
حداد عادل در ادامه گفت: کشور و ملت ایران با مردم سالاری دینی یک الگو از دموکراسی عرضه کرده که در قالب الگوهای غربی نمی گنجد.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه خانم ها نقش خود را در پای صندوق های رای بدانند و از آن غافل نشوند، گفت: انتخابات مجلس را باید مهم بدانیم زیرا مجلس، ایران کوچک است و ۲۹۰ نماینده آن شریان های اتصال این پیکر بزرگ به شمار می روند.
حداد عادل در ادامه گفت: از وقتی تمدن غربی تحت عنوان تجدد وارد کشورها شد، یکی از مسائل آن مساله زنان بود. 
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ سال است که با تجدد غرب آشنا شدیم، گفت: تمدن غرب با این ادعا که زن ایرانی اسیر و بی سواد است و ما می خواهیم زن ایرانی را آزاد کنیم وارد کشور شد و بی حجابی را در دوران پهلوی بر ملت ایران تحمیل کرد.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی راهی شد برای اینکه جایگاهی برای زن مسلمان تعریف شود. این جایگاه نه الگوی غربی بود و نه بازگشت به زن ۲۰۰ سال قبل. ما در انقلاب اسلامی زن ۲۰۰ سال پیش کشور را نمی خواهیم ؛ الگوی ما حضرت زهرا (س) و زینب کبری (س) هستند.
حداد عادل در ادامه اظهار داشت: در مجلس آینده مدافع حقوق زنی خواهیم بود که بتواند هم در خانه همسر و مادر نمونه باشد و هم در عرصه اجتماعی هر جا که لازم بود حضور فعال داشته باشد.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در پایان گفت: زن با تربیت فرزند و ایفای نقش اجتماعی خود می تواند کشور را بسازد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.