به دنیای مجازی بانک ملی ایران خوش آمدید!

سیر روزافزون استفاده از خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت نشان می‌دهد که نظام بانکداری با سرعت هر چه بیشتر در حال فاصله گرفتن از فضای سنتی است. در چنین دورانی، ارائه محصولات جدید، کارآمد و متناسب با نیازهای مشتریان می‌تواند وجه تمایز بانک‌ها در فضای رقابتی باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شرایط رقابتی موجود و تلاش برای رفع نیاز مشتریان به بهترین شکل، بانک ملی ایران را به سمت طراحی دو سوپرمحصول هدایت کرد که آن‌ها را تقریبا از حضور در شعب بی‌نیاز می‌کند.
سامانه «بام» امکان انجام تعداد زیادی از عملیات‌های بانکی به صورت مجازی را فراهم کرده است. برآوردها نشان می‌دهد حدود ۱۰ درصد تراکنش های انجام شده توسط مشتریان بانک ملی ایران از طریق این سامانه صورت می گیرد.
با توجه به انجام ۶۰میلیون تراکنش روزانه در بانک ملی ایران، مشخص می‌شود که «بام» چه حجمی از عملیات بانکی را به تنهایی بر دوش می‌کشد، به طوری که این تعداد، از کل تراکنش‌های انجام شده در برخی بانک‌ها، بیشتر است.
«بله» اما محصول دیگری است که در کل نظام بانکی کشور منحصر به فرد است. پیام‌رسانی که در آن عملیات بانکی قابل انجام باشد، در نظام بانکداری دنیا هم کم‌سابقه است.
تصور این که در حال چت کردن با یک مخاطب، بتوانید به حساب او پول واریز کنید و یا با یک کلیک از او درخواست پول کنید و لحظاتی بعد در همان فضا تراکنش مالی انجام شود، هنوز هم برای بسیاری از مشتریان نظام بانکی سخت است، اما بانک ملی ایران چنین خدمتی را ارائه کرده است.
روزانه میلیاردها تومان تراکنش مالی در فضای «بله» انجام می‌شود که نشان‌دهنده اعتماد مخاطبان به این پیام‌رسان است.
اما چه چیزی باعث شده در جو بی‌اعتمادی رایج نسبت به تراکنش‌های بانکی در فضای مجازی، «بام» و «بله» تا این حد مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرند؟
بدون شک اعتبار و پشتوانه نام بانک ملی ایران، چنین اعتمادی را ایجاد کرده است. امروزه ساختمان‌های بزرگ، تجهیزات فراوان و حتی ظاهرسازی‌های شکیل به راحتی با پول به دست می‌آیند، اما اعتماد را نمی‌توان با پول خرید.
بانک ملی ایران در حال توسعه خدمات خود در فضای مجازی است و بر پایه همین اعتماد مخاطبان، روز به روز نوآوری‌های تازه‌ای را ارائه خواهد داد. همان‌طور که مخاطبان به این خدمات اعتماد کرده‌اند، بانک نیز نسبت به تضمین امنیت خدمات اطمینان می‌دهد و ورود مشتریان به دنیای مجازی بانک ملی ایران را خوش‌آمد می‌گوید.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.