محمد ترکاشوند: در والیبال حق‌کشی می‌شود

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: در طول مسابقه هم داوران خط نگهدار بازی را از روال طبیعی خود خارج کردند در حالی که می‌توانستند بهتر پرچم بزنند اما تیم ما را عصبی کردند. در والیبال حق‌کشی می‌شود.

 محمد ترکاشوند، سرمربی متین ورامین پس از شکست برابر پیکان گفت: در سه روز گذشته شیطنت‌هایی از طرف باشگاه پیکان شد که متاسفانه برخی دوستان که ادعای رفاقت می‌کنند کارهایی کردند که قشنگ نبود. متاسفانه هیات والیبال هم با این باشگاه همکاری کرد در حالی که اصلا از هیات والیبال استان تهران توقع نداشتم. اگر قرار باشد سالن تمرین به تیم‌ها داده شود ما هم تیمی از استان تهران هستیم و باید حق برابر با پیکان داشته باشیم.
وی افزود: اگر قرار است روز قبل مسابقه پیکان در سالن خانه والیبال تمرین کند، متین هم باید این فرصت را پیدا می‌کرد نه اینکه به زور رییس سازمان لیگ، روز جمعه فرصت دو ساعت تمرین در این سالن را پیدا کنیم و روز قبل بازی هم مجبور شویم برای تمرین به سالن فدراسیون برویم. البته این مسائل باخت ما را توجیه نمی‌کند اما چنین اتفاقاتی روی روحیه بازیکنان ما تاثیر منفی می‌گذارد.
ترکاشوند ادامه داد: در طول مسابقه هم داوران خط نگهدار بازی را از روال طبیعی خود خارج کردند در حالی که می‌توانستند بهتر پرچم بزنند اما تیم ما را عصبی کردند. در والیبال حق‌کشی می‌شود. اگر بهتر پرچم می‌زدند بازی قشنگ تر می‌شد.
وی درباره راه ندادن تعداد زیادی از تماشاگران متین به سالن گفت: از باشگاه پیکان گلایه دارم. باید تماشاگران را به والیبال جذب کنیم نه اینکه آنها را فراری بدهیم. خدا را شکر باشگاه پیکان پولدار است و امیدوارم همیشه چنین شرایطی داشته باشد اما اینکه هزار و پانصد بلیت می‌خرد و سالن خالی می‌ماند زیبنده والیبال نیست. سرمایه‌های اصلی والیبال تماشاگران هستند و کار پیکان خوب نبود.
 سرمربی متین ورامین اظهار داشت: ما بازنده سربلند بودیم زیرا کادر فنی متین در طول فصل هیچ دریافتی نداشته‌اند و بازیکنان نیز فقط شش تا هفت درصد قرارداد خود را گرفته‌اند ولی تیم با جنگندگی بازی کردند. به مردم ورامین تبریک می‌گویم که این بازیکنان با غیرت به عشق آنها تا پایان راه ادامه دادند. شاید متین باید در اواسط فصل منحل می‌شد اما بازیکنان با همت و معرفت تا پایان مسابقات ادامه دادند.
ترکاشوند درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه متین وعده داده‌اند که در صورت صعود این تیم به نیمه نهایی به هر بازیکن سه میلیون تومان پاداش داده می‌شود، گفت: نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شده است اما ما نمی‌توانیم سر خودمان را کلاه بگذاریم و زمانی که این وعده داده شد نیز آن را باور نکردیم.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.