کشته شدن ۴۶ تروریست داعشی در شرق رمادی

فرماندهی عملیات استان الانبار روز دوشنبه اعلام کرد: نیروهای ارتش عراق با دفع حمله گروه تروریستی داعش به منطقه «الحامضیه» در شرق رمادی ۴۶ نفر از آنها را کشتند.

به نوشته پایگاه خبری عراقی (السومریه نیوز)، «اسماعیل المحلاوی» فرماندهی عملیات الانبار افزود: گروه تروریستی داعش صبح امروز پایگاه نظامی یگان ۱۰ در منطقه «البوعبید» واقع در شرق «الحامضیه» را هدف حمله قرار داد.
وی گفت: نیروهای یگان ۱۰ ارتش با پشتیبانی نیروی هوایی ائتلاف بین المللی این حمله را ناکام گذاشتند و ۴۶ نفر از تروریست ها را کشته و تجهیزات و مهمات نظامی آنها را منهدم کردند.
نیروهای امنیتی عراق روز یکشنبه با پشتیبانی جنگنده های ائتلاف بین المللی، مواضع گروه تروریستی و تکفیری داعش را در شرق رمادی در منطقه «الحامضیه» بمباران کردند که طی آن، ۶۰ تکفیری داعش کشته شدند.
فرماندهی عملیات الانبار در ادامه گفت: این نیروها با پشتیبانی عشایر منطقه در روزهای گذشته موفق شدند که منطقه «الحامضیه» را آزاد کنند و سیطره بر جاده بین المللی در شرق رمادی را به دست گیرند.
عراق از ۱۹ خرداد ماه سال گذشته (۹۳) تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش مواجه بوده است؛ در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله رمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.