۹۰ کمک‌هزینه خرید مسکن، جایزه ویژه قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی

۹۰ کمک‌هزینه ۱ میلیارد ریالی خرید مسکن، جایزه ویژه سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ۳۱ مردادماه آخرین مهلت سپرده‌پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک و بهره‌مندی از جوایز آن است.
علاوه بر جوایز ویژه کمک‌هزینه خرید واحد مسکونی، ۲۹۰ کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به ارزش ۵۰۰میلیون ریال، ۳۹۰ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش ۲۰۰میلیون ریال و ۸۹۰ کمک‌هزینه ۱۵۰میلیون ریالی ازدواج بخشی دیگر از جوایز این دوره از حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز برای پاسخ به خیراندیشی و نیک‌اندیشی مشتریان است.
همچنین ۱هزار و ۹۰ کمک هزینه ۲۵میلیون ریالی تحصیلی، ۱هزار و ۹۰ کمک هزینه ۵میلیون ریالی خرید صنایع دستی و ۷۱۱هزار و ۹۰ جایزه نقدی۸۰۰هزار ریالی از دیگر جوایز سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.
دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز علاوه بر برخورداری از پاداش معنوی کمک به نیازمندان، می‌توانند از انواع خدمات بانکی و نیز جوایز قرعه‌کشی این حساب‌ها بهره‌مند شوند.
باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰هزار ریال به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.