نگاهی نزدیک تر به دوربین گلکسی اس ۷

همان‌طور که در جریان هستید، دوربین به‌عنوان یکی از ملاک‌های مهم در پرچم‌دار سامسونگ به‌حساب می‌آید. در گلکسی اس ۷ دوربین دستگاه تغییرات زیادی داشته است تا بتواند به‌عنوان رقیب جدی‌تر با پرچم‌داران دیگر در این زمینه رقابت کند. یکی از مهم‌ترین تغییرات بر روی کاغذ، رسیدن رزولوشن تصویربرداری از ۱۶MP به ۱۲MP که باعث شده هر پیکسل بزرگتر شود (۱.۴µm در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در مقایسه با ۱.۱۲µm در گلکسی اس ۶). در ادامه همراه باشید.

سنسور دوربین در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دارای دیافراگم f/۱.۷ است که در بین تمام اسمارت‌فون‌های بازار رهبری خواهد کرد. اگرچند صفحه به قبل برگردید (لینک اول و لینک دوم)، نمونه تصاویر ثبت‌شده با گلکسی اس ۷ را خواهید دید که نشان می‌دهد تغییرات دوربین کاملاً قابل‌لمس است ضخامت دوربین نیز کمتر شد و به ۰.۴۶ میلی‌متر رسیده است. سیستم فوکوس Dual Pixel به میزان قابل‌توجهی سرعت فوکوس خودکار را افزایش می‌دهد و البته بیش‌ترین کارایی را در محیط‌هایی که دارای نور مناسب هستند، دارد. به‌صورت کلی باید گفت سامسونگ به سراغ استفاده از سنسور IMX۲۶۰ رفته است که دارای ویژگی‌های فوق خواهد بود.
سامسونگ قابلیت‌های نرم‌افزاری خوبی نیز به دستگاه اضافه کرده است. برای مثال Motion panorama که می‌تواند یک سوژه را در به‌صورت تصویر پانوراما دنبال کند. قابلیت دیگر در نظر گرفته‌شده Motion photo است که تا ۳ ثانیه بعد از فشار دادن شاتر نیز تصویر را به‌صورت ویدیویی ذخیره می‌کند. قابلیت Hyperlapse به شما اجازه می‌دهد که تجربه جدیدی از time-lapse را در دستگاه‌های سامسونگی داشته باشید.
دوربین جلو دستگاه ۵ مگاپیکسل که همان قابلیت معروف Beauty Mode را برای روتوش تصویر دارد. Selfie Flash در دوربین جلو این امکان را به شما می‌دهد که توسط نور صفحه‌نمایش، سلفی بهتری را از خود بگیرید. درنهایت به این مورد اشاره کنیم که با دوربین جلو نیز می‌توان تصویر پانوراما گرفت.
در بعضی از صحبت‌ها شاهد بودیم که گفته شد سامسونگ برای گلکسی اس ۷ به سراغ EIS یا همان لرزش گیر الکترونیکی رفته است ولی در نمونه تصاویر رسمی منتشرشده از گلکسی اس ۷ منابع اعلام کردند که دارای OIS یا تثبیت‌کننده نوری به‌صورت اپتیکال است. در این مورد باید بیشتر تحقیق کنیم تا اطلاعات کامل‌تری به‌دست آوریم اما درهرصورت می‌توان گفت گلکسی اس ۷ در دوربین حرف‌های زیادی دارد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.