بنیاد علم و دانش پروفسور سمیعی در کرمان تاسیس می شود

در قالب تفاهم نامه ای بنیاد علم و دانش پروفسور سمیعی در استان کرمان تاسیس می شود.

علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی درباره سفر مشترک پروفسور مجید سمیعی چهره علمی بین المللی و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان کرمان، اظهار کرد: از برنامه های سفر مشترک پروفسور سمیعی و معاون علمی و فناوری به کرمان انعقاد تفاهم نامه تاسیس بنیاد علم و دانش پروفسور سمیعی در کرمان بود. براساس این تفاهمنامه که بین معاون علمی و فناوری ، پروفسور سمیعی، استاندار کرمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان منعقد شده است، ذیل مرکز تخصصی مغز و اعصاب هانوفر و تهران، این مرکز تا یک سال آینده افتتاح می شود.
دلیری، درباره اهداف راه اندازی این مرکز گفت: ایجاد تعامل میان مرکز هانوفر و تهران که به زودی افتتاح می شود با متخصصان جنوب کشور به ویژه استان کرمان، در برنامه های این مرکز خواهد بود و بر همین اساس، تعدادی از متخصصان پزشکی کرمان به صورت بورسیه و برای انجام تبادلات علمی فراگیرتر در این مرکز فعالیت خواهند کرد.

اعطای نشان شهروند افتخاری کرمان به پروفسور سمیعی
وی افزود:  همچنین در بخش دیگری از این سفر، به پاس توجه ویژه به ظرفیت های علمی استان کرمان و خدمات ارزنده پروفسور سمیعی، نشان شهروند افتخاری کرمان به وی توسط استاندار کرمان اعطا شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.