سلفی بازیگر سرشناس هالیوودی با کاخ سفید / نقاشی رئیس‌جمهور خیالی آمریکا در موزه

یک نقاشی جالب به مجموعه پرتره‌های روسای جمهور در گالری ملی پرتره اسمیتسونین افزوده شد.

گالری ملی پرتره اسمیتسونین دوشنبه از نقاشی کاراکتر کوین اسپیسی در سریال «خانه‌ پوشالی» پرده‌برداری کرد. همانطور که در عکس دیده می‌شود کوین اسپیسی بازیگر نقش فرانک آندروود برای پرده‌برداری از این نقاشی به موزه اسمیتسونین رفته است.

این موزه محل نگهداری مجموعه کامل پرتره‌های روسای جمهور آمریکا خارج از کاخ سفید است، و اکنون نقاشی فرانک آندروود هم در کنار دیگر پرتره‌های این گالری قرار دارد.
جاناتان یو نقاش بریتانیایی کار خلق این اثر هنری را برعهده داشت. او پیش از این نیز چهره کوین اسپیسی در شمایل ریچارد سوم را برای گالری ملی پرتره در لندن نقاشی کرده بود.
کوین اسپیسی با اشاره به این که نمایش پرتره‌اش در میان آثار هنری اسمیتسونین باعث افتخار او است، گفت : «زمانی که مسئولان گالری با من و جاناتان درباره این پرتره صحبت کردند، خیلی مشتاق بودم تا بدانم آیا جاناتان از عهده به تصویر کشیدن رئیس‌جمهور آندروود برمی‌آید یا نه.» او در ادامه افزود : «از این که می‌بینم فرانک جایگاه را میان روسای‌جمهور آمریکا در این زمینه تاریخی پیدا کرده است، هیجان زیادی دارم.»
با نزدیک شدن به زمان پخش فصل چهارم «خانه پوشالی» اسپیسی بیشتر درباره فرانک آندروود صحبت می‌کند. او به تازگی عکسی از خودش بیرون کاخ سفید منتشر کرد و در توضیح آن نوشت : «دوست دارم بیرون خانه‌ام سلفی بگیرم.»

شبکه نت‌فلیکس تا این‌جای سال از فضای داغ انتخابات آمریکا برای تبلیغ سریال «خانه پوشالی» بهره‌برداری زیادی کرده است. نت‌فلیکس در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ با نمایش یک کمپین تقلبی تبلیغاتی اعلام کرد که فصل چهارم سریال از مارس ۲۰۱۶ شروع می‌شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.