برانکو: اعتصاب بازیکنان به دلیل سوء تفاهم بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که اعتصاب برخی بازیکنان در تمرین روز گذشته سوء تفاهم بوده است.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس در خصوص اعتصاب روز گذشته برخی بازیکنان در تمرین گفت: در تمرین روز گذشته سؤتفاهم به وجود آمده بود و من به بازیکنان گفتم به باشگاه بروند و این سوءتفاهم را حل کنند.
سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از آنها خواستم که به باشگاه رفته و سوء تفاهم پیش آمده را حل و بعد در تمرین حضور پیدا کنند. من هنوز طاهری را ندیده‌ام و قرار است ساعت ۹ امشب با او ملاقات داشته باشم تا در مورد حوادث پیش آمده در روز گذشته و همچنین طارمی صحبت و تصمیم‌گیری کنیم. ضمن اینکه ساعت ۹ صبح امروز هم نشستی بین طارمی و طاهری برگزار شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط روحی که بازیکنان داشتند تصمیم گرفتم تمرین عصر روز گذشته برگزار نشود تا بازیکنان تیم آسیب نبینند. نخواستم در این خصوص ریسک کنم.
برانکو در پاسخ به این پرسش که چرا عصر روز گذشته از در پشتی ورزشگاه را ترک کرد و حاضر به رویارویی با خبرنگاران نشد، اظهار داشت: هر وقت شلوغ می‌شود از آن در می‌روم و در گذشته ۱۰۰ بار این اتفاق افتاده است.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا عصر روز گذشته از در پشتی ورزشگاه را ترک کرد و حاضر به رویارویی با خبرنگاران نشد، گفت: من هر وقت شلوغ می‌شود از آن در می‌روم و در گذشته ۱۰۰ بار این اتفاق افتاده است.
سرمربی پرسپولیس در مورد رفتار نامناسب طارمی با خبرنگاران تأکید کرد: من رفتار طارمی را تایید نمی‌کنم چون شما همکاران ما هستید و از خودمان هم انتظاراتی داریم که باید رفتار مناسبی با اهالی رسانه داشته باشیم. این موضوع را هم در نظر بگیرید که شاید طارمی عصبی بوده و به همین دلیل چنین رفتاری داشته است.
برانکو در مورد لغو بازی با پارسه و اینکه احتمال دارد زمان دیگری با این تیم بازی کند یا خیر، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم به خاطر اینکه احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت این بازی را لغو کردیم. این اتفاقات خوب نیست و همه تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس می‌کنیم. معتقدم باشگاه امسال نسبت به سال گذشته بسیار بهتر به وظایف خود عمل کرده است.
وی در مورد سفری که به امارات داشت و این شایعه که او با مسئولان تیم‌های اماراتی در این سفر مذاکره کرده، گفت: سفرم به امارات به این دلیل بود که با بانکی که با آن کار می‌کردم جلسه داشتم و یک روز و نیم هم آنجا بودم. در واقع یک سفر کاری بود و مذاکره‌ای با هیچ باشگاهی نداشتم و حتی این موضوع جزو برنامه‌های من در سفر به امارات نبود. در حال حاضر تمرکزم فقط روی پرسپولیس است تا وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم.
برانکو در مورد بحث تمدید قراردادش با پرسپولیس تصریح کرد: امسال از ته دل و قلب‌مان برای پرسپولیس مایه گذاشتیم و تاثیرات آن را مشاهده می‌کنید. طبیعی است که همه تلاش می‌کنند به همکاری‌ها ادامه دهند اما هنوز نرسیده‌ایم که در خصوص جزئیات صحبت کنیم. کارها زیاد است و در حال حاضر بازی‌های باقیمانده لیگ اهمیت دارد.
سرمربی  پرسپولیس گفت: پیش از این صحبت‌ها باید با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد، مذاکره شود. من و علی‌اکبر طاهری درگیر کارها هستیم و امیدوارم با موفقیت کارها را تمام کنیم.
برانکو درباره لغو بازی دوستانه پرسپولیس گفت: همانطور که گفتم برای اینکه بازیکنان مصدوم نشوند، بازی را لغو کردیم و تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم. فردا صبح دو گروه تمرین خواهند کرد، گروه نخست ساعت ۹:۱۵ و گروه دوم ساعت ۱۰:۱۵. تمرین عصر با حضور همه بازیکنان برگزار شده و یکشنبه هفته آینده هم ناهار مشترکی را صرف خواهیم کرد.
وی در مورد بازی دوستانه پرسپولیس با تیم هنرمندان عنوان کرد: این مسابقه را در ایام نوروز گذاشته‌ایم تا مردم بتوانند آن را تماشا کنند.
سرمربی پرسپولیس در خصوص نگرانی هواداران از وضعیت تیم‌شان گفت: هواداران بزرگترین قدرت و انرژی برای تیم هستند. من به آنها بابت حضورشان در ورزشگاه تبریک گفته و عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. هواداران پرسپولیس پرشور از تیم‌شان حمایت کردند و زمانی که نمی‌توانیم شادی آنها را مضاعف کنیم، غمگین می‌شوم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.