آغاز فروش اقساطی لوازم خانگی از امروز

تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی با مشارکت بانک های عامل و ارائه تسهیلات ویژه ، طرح فروش اقساطی لوازم خانگی را از امروز در بازار کلید زدند.

حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی افزود :‌ این طرح ، ملی است و همه مردم می توانند با دریافت وام تا سقف ۱۵ میلیون تومان با اقساط ۲۵ تا ۳۶ ماهه و سود ۱۶ درصدی لوازم خانگی داخلی خریداری کنند.
وی با بیان اینکه در این طرح مردم تولیدکنندگان وبانک ها منتفع می شوند ، تصریح کرد:‌ ارائه تسهیلات و اجرای این طرح سبب رونق اقتصادی و خروج بازار لوازم خانگی از رکود می شود.
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی شرایط دریافت این وام را اسان اعلام کرد و گفت: تعامل بسیار خوبی بین بانک ها و تولید کنندگان داخلی برای اجرای این طرح برقرار شده است .
غزنوی افزود: این طرح برای مردمی که امکان خرید نقدی کالاها را ندارند شرایط بسیار مساعدی فراهم کرده است .
وی با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نیاز فروش اقساطی لوازم خانگی از منابع داخلی بانک ها تامین شده است ، ادامه داد:‌ در این طرح برای جلوگیری از استفاده برگه فروش صوری و غیر واقعی ، مبلغ وام به طور مستقیم به حساب تولید کننده واریز می شود.
غزنوی گفت:‌ متقاضیان با مراجعه به وب سایت hame.net می توانند از امکانات شش بانک طرف قرارداد مطلع شوند و پس از دریافت معرفی نامه از مراکز فروش به بانک ها برای دریافت تسهیلات مراجعه کنند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.