سایپا وارد خرید و فروش خودروهای دست دوم شد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از ورود این شرکت به بازار خودروهای دست دوم خبر داد و گفت: خودروهای دست دوم توسط نمایندگان مجاز خریداری می‌شود و بعد از این که ایرادات فنی خودرو برطرف شد، با گارانتی یک ساله عرضه می‌شود.

تقی زاده امروز، سه‌شنبه، در نشست خبری به تشریح دو طرح تعویض خودروهای فرسوده و دست دوم پرداخت و افزود: هدف از طرح جمع‌آوری خودروهای دست دوم، بازسازی مشکلات فنی این خودروها و عرضه دوباره بعد از احراز شرایط استاندارد فنی است. 
وی گفت: احراز مالکیت و ورود خودروهای دست دوم به چرخه بازسازی از مزایای این طرح است؛ در این طرح از تجربه‌های گذشته استفاده و ذینفع خرید و فروش را نمایندگی مجاز تعیین کرده‌ایم و سایپا تنها وارد نظارت بر ارائه گارانتی می‌شود. 
تقی‌زاده افزود: در فاز نخست، ۱۰۰ نماینده برتر از نظر فروش و خدمات، اجازه ورود به این طرح را خواهند داشت و نمایندگان در این طرح مادام العمر نیستند؛ اگر تعهدات را رعایت نکنند در مرحله نخست جریمه و در مرحله بعد، از طرح اخراج می‌شوند. 
وی گفت: براساس این طرح، افرادی که خودروهای دست دوم خود را عرضه می‌کنند می‌توانند خودروهای نو را تحویل بگیرند؛ در این شرایط مشتری از تسهیلات ۲۱ درصد بهره‌مند می‌شود این در حالی است که اگر خودروی خود را در بازار آزاد عرضه کنند و وجه آن را برای خرید خودرو بیاورند باید تسهیلات با نرخ بیش از ۳۰ درصدی دریافت کنند.
وی افزود: در اجرای این طرح هر چه عمر خودروی دست دوم بیشتر باشد، زمان گارانتی و قطعات مشمول گارانتی کاهش می‌یابد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.