مطهری: می‌خواهیم دیوار مصنوعی میان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را برداریم

مطهری گفت: صدای ملت می‌خواهد این دیوار مصنوعی میان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را از میان بردارد و به همین دلیل در فهرست ما از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خوش‌فکر وجود دارد.

علی مطهری در همایش انتخاباتی صدای ملت که با حضور اعضای ۳۰ نفره این فهرست انتخاباتی در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد درباره علت نامگذاری این فهرست اظهار د اشت: امروز فضای سیاسی کشور مملو از تعصب‌های گروهی است که انقلابمان را از درون می‌خورد و دیواری مصنوعی میان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی ایجاد شده که طرفین همدیگر را دشمن معرفی می‌کنند.
او گفت: اصولگرایان، اصلاح‌طلبان را افرادی ضدنظام و اسلام می‌خوانند و اصلاح‌طلبان نیز اصولگرایان را افرادی مرتجع معرفی می‌کنند.
این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: صدای ملت می‌خواهد این دیوار مصنوعی میان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را از میان بردارد و به همین دلیل در فهرست ما از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خوش‌فکر وجود دارد.
مطهری خاطرنشان کرد: مجلس نیاز به خانه تکانی دارد و مردم باید به کسانی رای بدهند که حداقل در یک رشته تخصص داشته باشند آنچنان که در فهرست صدای ملت برای همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس افرادی قرار گرفته که منجر شده بسیاری از کار‌شناسان مدعی شوند که صدای ملت به لحاظ تخصصی از دو فهرست دیگر بر‌تر است.
نماینده مردم تهران در مجلس نهم یادآور شد: به کسانی رای دهید که توانایی نظارت بر قانون را داشته باشند. کسانی که می‌توانند با تخلفات مسوولان اجرایی مقابله کنند و وامدار کسی نیستند.
او گفت: کسانی که با هزینه‌های سنگین ۵ الی ۱۰ میلیون تومانی وارد مجلس شوند ابتدا باید بدهی و دین خود را به حامیانشان پرداخت کنند و بنابراین نمی‌توانند در برابر تخلف مسوولان اجرایی بایستند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم ادامه داد: هر کسی نمی‌تواند ادعای مصلح بودن و اصلاح‌طلبی داشته باشد و من از شما می‌خواهم به کسانی که با اجرای برجام و ارتقاء جایگاه ایران در دنیا مخالفند، رای ندهید.
این نامزد انتخابات مجلس اعلام کرد: کسانی که مخالف خرید هواپیما و به‌سازی و نوسازی خطوط هوایی هستند و حرف‌ها و انتقاد‌هایشان موجب خنده می‌شود نباید به مجلس بیایند و از شما می‌خواهم به کسانی که با تعصب‌های گروهی و جناحی به دنبال ضربه زدن به دولت هستند، رای ندهید.
او با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس یادآور شد: هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد مجلس بهتری خواهیم داشت.
مطهری همچنین با انتقاد از تبلیغات وسیع و گسترده اصولگرایان سطح شهر تهران بدون نام بردن از آن‌ها اعلام کرد: تعجب می‌کنم که چگونه کسانی که ادعای شفافیت مالی می‌کنند، توانسته‌اند در حوزه انتخابیه تهران و در سراسر شهر این همه تبلیغات انجام دهند.
مطهری تصریح کرد: سوال اینجاست که هزینه این همه تبلیغات از کجا آمده است؟ آیا این مبالغ از منابع مشکوک تهیه شده؟ این گروه که ادعای شفافیت مالی دارد باید پاسخ دهد که هزینه تبلیغاتشان را از کجا تامین می‌کنند.
وی در پایان با تاکید بر شعارهای انتخاباتی صدای ملت یادآور شد: شعار رونق اقتصادی و حقوق شهروندی و سیاست داخلی اولویت‌های ما در مجلس آینده است چرا که اعتقاد داریم در هر دو زمینه دچار مشکلاتی هستیم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.